Så starter jeg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

Tynen

PiaR skriver:

hi hi... ja han er sgu da ikke noget kønt syn ....

Knus Pia...

Henrik eller hvad?! ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ja, sgu! VI VIL HAVE FLEXERBILLEDET TILBAGE, HENRIK!! ;)[/citat] Ja, for den da. Synes godt nok også her har været "tomt"! Kom nu Henrik... "Vi vil ha' Henrik tilbage, ligesom i de gamle dage..."

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

(L) Du sjåw!!!

Vi laver sgu et nyt flextema - Til ære for det gamle flexbillede :)

Anmeld

26. juni 2008

Pia.

Tynen skriver:

PiaR skriver:

hi hi... ja han er sgu da ikke noget kønt syn ....

Knus Pia...

Henrik eller hvad?! ;)

Lad os bare få Henrik... - Det var Lennart Frandsen (Se&Hør manden) jeg mente... han er da en kedelig sag... ;)....

Griner...

Anmeld

26. juni 2008

M&F&C

Hahaha .. jeg skal hilse Lennart og sige i finder ham uatraktiv :D
Det er en af mine venners kammerater, så har mødt ham nogen gange.
Han er skam ellers flink nok - (til trods for det ikke så smarte billede og de endnu mindre smarte underklæder - han kunne da have investeret i nogen lidt mere fikse i anledningen) :D

Jeg stemmer for flere Ronny-typer .. MUMS :P

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Malene skriver:[/småt][/f] Hahaha .. jeg skal hilse Lennart og sige i finder ham uatraktiv :D Det er en af mine venners kammerater, så har mødt ham nogen gange. Han er skam ellers flink nok - (til trods for det ikke så smarte billede og de endnu mindre smarte underklæder - han kunne da have investeret i nogen lidt mere fikse i anledningen) :D Jeg stemmer for flere Ronny-typer .. MUMS :P [/citat] Men... :$ Tror sgu os Lennart er en nice guy, IRL. Det er bare lidt nitte det ikke er en George Clooney/Beckham klon, som toner frem, når man ligger dér på sofa'en med bladet... -Men på den anden side, så er det vel heller ikke alle pigerne som altid er helt i top? :$ Pånær vores egen Tynen herfra siden, hun var sgu pæn på billedet, da hun var i! (L)

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Ja, du er godt misundelig på min smækre krop - I know it ;)

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

Især dine jader så store som...tekopper...til dukker!:P

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

ELG!! (C)

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

Så blev du ski slået hjem.
IGEN!!!!!!!
(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.