Mavsen uge 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Tanja84

Hold da op, så er der lige gået en mdr. siden sidst. Synes godt tiden begynder at flyve af sted - hvilket jo kun er dejligt

Er heldigvis stadigvæk frisk og rørig og lider hverken af plukveer eller strækmærker (endnu). Men hold op hvor er det varmt med stor i mave i disse dage

Billederne er fra i dag, hvor jeg er 36 + 1. Er der nogen af jer der kan se om den er sunket lidt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

ChatH

Tanja84 skriver:

Hold da op, så er der lige gået en mdr. siden sidst. Synes godt tiden begynder at flyve af sted - hvilket jo kun er dejligt

Er heldigvis stadigvæk frisk og rørig og lider hverken af plukveer eller strækmærker (endnu). Men hold op hvor er det varmt med stor i mave i disse dage

Billederne er fra i dag, hvor jeg er 36 + 1. Er der nogen af jer der kan se om den er sunket lidt?

IHHH hvor er du fin!! Synes den er sunket lidtmen det er svært at sige synes jeg.

lækker gravid

Anmeld

13. juli 2010

Bare mig..

Jeg kan ikke se at den er sunket, men nøjh du er flot gravid...

Anmeld

13. juli 2010

K&S

WOW - flot mavse og flot mor  jeg synes ikke umiddelbart, det ser ud som om, den er sunket, men det kan også være svært at bedømme uden tidligere billleder til sammenligning...!

Anmeld

13. juli 2010

Tanja84

Chatarina skriver:

IHHH hvor er du fin!! Synes den er sunket lidtmen det er svært at sige synes jeg.

lækker gravid

1000 tak. Synes også selv det kan være rigtig svært. Nogen dage både føles det og ser det ud som om den er sunket (og folk siger det samme), mens den andre dage, strutter lige så fint

Anmeld

13. juli 2010

Tanja84

K&S skriver:

WOW - flot mavse og flot mor  jeg synes ikke umiddelbart, det ser ud som om, den er sunket, men det kan også være svært at bedømme uden tidligere billleder til sammenligning...!

1000 tak og i lige måde

Synes dit nyeste billede (og profil billede), er et super lækkert og flot billede af en hot mamma

Anmeld

13. juli 2010

Tanja84

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg kan ikke se at den er sunket, men nøjh du er flot gravid...

Takker

Anmeld

13. juli 2010

K&S

Tanja84 skriver:

1000 tak og i lige måde

Synes dit nyeste billede (og profil billede), er et super lækkert og flot billede af en hot mamma

Tusind tak  jeg har en mand, der eeeeeelsker at tage billeder, så det er jo skønt...!

Men jeg har sagt til ham at næste gang skal han altså også være med...! Jeg synes, det er så flot det billede du har som profilbillede  og han er jo en ligeså stor del af det som mig

Anmeld

13. juli 2010

Tanja84

K&S skriver:

Tusind tak  jeg har en mand, der eeeeeelsker at tage billeder, så det er jo skønt...!

Men jeg har sagt til ham at næste gang skal han altså også være med...! Jeg synes, det er så flot det billede du har som profilbillede  og han er jo en ligeså stor del af det som mig

Uha, kan kun anbefale jer at få taget noegn billeder, hvor I begge er med.

For som du selv siger, er graviditeten noget I begge er en del af og I vil elske at kunne kigge tilbage på billederne. 

Er selv så glad for de billeder vi har fået taget, og trods der skulle en del overtagelse til, er manden også rigtig glad for dem

Anmeld

13. juli 2010

K&S

Uha, kan kun anbefale jer at få taget noegn billeder, hvor I begge er med.

For som du selv siger, er graviditeten noget I begge er en del af og I vil elske at kunne kigge tilbage på billederne. 

Er selv så glad for de billeder vi har fået taget, og trods der skulle en del overtagelse til, er manden også rigtig glad for dem

Ja, lige præcis  jeg har tænkt, at jeg ville have et af os begge 2 forstørret og hængt op i soveværelset - sammen med et af lillemanden når han er kommet til verden 

Og når nu vi har alle mulighederne for det - manden har efterhånden alverdens kameraudstyr - så skal det da også udnyttes...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.