Fantastisk NF-scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Riksen

Jeg er lykkelig! Har aldrig oplevet noget mere fantastisk end at se vores lille bebs baske rundt med arme og ben.

Jeg var sååååå nervøs, så da sygeplejersken satte scanneren på maven og med det samme fandt et lille hjerte i den lillebitte allermest dejlige skabning, tudbrølede jeg! Jeg hulkede af lykke - faktisk så meget at vores lille bebs forsvandt fra skærmen hver gang maven krampede. Jeg fik da kontrol over kroppen igen, og så kunne vi nyde det lille vidunder. Det var bare så fantastisk at se den lille bønne, som jo ligner et helt lille menneske nu.

Vi fik en meget lav risiko for Downs - skønt! Jeg blev i øvrigt rykket frem, så jeg ikke længere er 12+5, men 13+1. Dermed er min termin rykket fra d.21. januar til d.17.!

Kram fra Rikke, der svæver på en stor (og meget hormonel og følelsesladet) lyserød sky.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Mettemus

Yay yay yay hvor er alt bare fantastisk - KÆMPE tillykke! Det blir bare så virkeligt og jeg har i hvert fald bildt mig ind at jeg allerede kan se en hel masse om den lilles personlighed ud fra de dejlige billed

Anmeld

13. juli 2010

DK

Tillykke Riksen!

ihh hvor dejligt! Uhh nu skal jeg bare lige med på vognen i morgen, og så er vi tre good to go!!

Anmeld

13. juli 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Yay yay yay hvor er alt bare fantastisk - KÆMPE tillykke! Det blir bare så virkeligt og jeg har i hvert fald bildt mig ind at jeg allerede kan se en hel masse om den lilles personlighed ud fra de dejlige billed

Ja, det er bare så virkeligt at det næsten ikke er til at tro. Det er på en og samme tid både helt fantastisk dejligt og meget syret at den bor i ens mave.

Ja, man føler lidt at man kender den en lille smule. Fx bliver vores et meget nuttet og meget klogt barn

Glæder mig så meget til MD-scanningen d.23. august. Hvornår skal du scannes næste gang?

Anmeld

13. juli 2010

Riksen

DK skriver:

Tillykke Riksen!

ihh hvor dejligt! Uhh nu skal jeg bare lige med på vognen i morgen, og så er vi tre good to go!!

Tak!

Hvor er jeg spændt på at læse din opdatering i morgen. Hvad tid skal du scannes?

Anmeld

13. juli 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ja, det er bare så virkeligt at det næsten ikke er til at tro. Det er på en og samme tid både helt fantastisk dejligt og meget syret at den bor i ens mave.

Ja, man føler lidt at man kender den en lille smule. Fx bliver vores et meget nuttet og meget klogt barn

Glæder mig så meget til MD-scanningen d.23. august. Hvornår skal du scannes næste gang?

Det er helt vildt mærkeligt. Alt er rykket tættere på i dag - den store mave, at mærke barnet, at købe åndsvage, ubrugelige ting bare fordi de er såååå søde osv osv osv. Har nøjagtig et halvt år til termin fra i dag... så er halvvejs ikke langt væk

Skal til MD-scanning d. 31 (dagen inden jeg skal på ferie så det er ret godt ramt) og jordmoder første gang torsdag d. 22. Det glæder jeg mig også ret meget til, så forestiller jeg mig også at man får en mere praktisk indgangsvinkel. Hvornår skal du til jordmoder?

Klem

Anmeld

13. juli 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Det er helt vildt mærkeligt. Alt er rykket tættere på i dag - den store mave, at mærke barnet, at købe åndsvage, ubrugelige ting bare fordi de er såååå søde osv osv osv. Har nøjagtig et halvt år til termin fra i dag... så er halvvejs ikke langt væk

Skal til MD-scanning d. 31 (dagen inden jeg skal på ferie så det er ret godt ramt) og jordmoder første gang torsdag d. 22. Det glæder jeg mig også ret meget til, så forestiller jeg mig også at man får en mere praktisk indgangsvinkel. Hvornår skal du til jordmoder?

Klem

Præcis! Måtte også i H&M i dag - bare for at kigge lidt. Købte "kun" tre hagesmækker, hvor der på den ene står "I  Dad". Det kunne dæmpe lysten lidt - men kun lidt

Et halvt år - det er egentlig ikke så lang tid. Det er hyggeligt at vi kan følges ad, og nu er vores terminsdatoer ikke så langt fra hinanden.

Perfekt med en scanning inden ferie. Vi skal til jordemoder d.13 - bliver spændende.

Glæder mig til maven vokser og jeg kan mærke bobler og spark.

Anmeld

15. juli 2010

PeruBaby

Nej, hvor er det bare fedt!! TILLYKKE med den gode scanning. Åhhh, jeg glæder mig SÅÅ meget til jeg forhåbentligt snart får samme melding

Anmeld

15. juli 2010

piadas

Aj, hvor jeg bare glæder mig til at komme til scanning, når jeg læser alle jeres indlæg, men der er to uger endnu...hmm tålmodighed tålmodighed!

Forresten - tillykke med den veloverståede scanning - håber jeg kan sige det samme om to uger!

Knus Pia 11+4

Anmeld

15. juli 2010

Riksen

PeruBaby skriver:

Nej, hvor er det bare fedt!! TILLYKKE med den gode scanning. Åhhh, jeg glæder mig SÅÅ meget til jeg forhåbentligt snart får samme melding

Tak!

Ja, glæd dig, glæd dig, glæd dig! Det er fantastisk! Som skrevet så hulkede jeg hele vejen igennem - har aldrig oplevet noget lignende. Min kæreste og jeg er faktisk blevet så bidt af det, at vi overvejer at købe en 3D/4D-scanning - man bliver helt afhængig af at se den lille fis.

Hvornår skal du scannes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.