Blefri nok engang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Kaufie

Vi tager lige emnet op igen......

Er der andre, hvis 3-årige heller ikke viser tegn på at pointen med potte/toilet trænger ind lige med det samme??

Når vi forsøger med bare at tage bleen af William for at han kan mærke hvad der sker når man tisser uden ble, så siger han først noget mens eller efter han har tisset - og slet ingenting hvis han har ble på. Det samme gælder med at lave stort - det gør han også meget ubemærket og fuldstændig uden mønster - så hvornår pokker skal man lige sætte ham på??

Har jeres dygtige unger givet udtryk for at de tissede i bleen eller skulle tisse før de gjorde det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Lise

Det der med at gå på toilettet synes Simon er noget overvurderet... Det interesserer ham ganske enkelt ikke en hujende fis  Han har heller ikke noget imod at rende rundt med en lort i bleen hvis han leger godt. Jeg ved ikke hvad vi skal stille op med ham...

Anmeld

13. juli 2010

linemus

Ja, Signe er ligesådan. Har hun ble på, fortsætter hun ufortrødent legen og benægter fuldstændig, når vi har opdaget det. Hun kan blive meget hysterisk over at vi mener, hun skal have en ny ble på. Nu hvor hun har fået bleen af - siden fredag - er der ikke den store forskel. Hun kan stadig nægte at hun har tisset, selvom bukserne er pladdervåde. Lidt træls, at jeg selv skal opdage, hvor hun har tisset henne Hun synes heller ikke, hun skal på toilettet, for hun "er jo ikke våd" - så hun har ikke helt forstået, at hun skal sige til inden.

Nu fortsætter vi i hvert fald ugen ud og måske også i næste uge, og så må vi se, om der sker fremskridt, ellers er hun måske bare ikke klar endnu

- Line

Anmeld

13. juli 2010

Mie A

Det lyder som min Simon...

Anmeld

15. juli 2010

ka li ja

hvordan går projekt-ble-fri???

jeg har lige fået en sms fra faderen til mine børn, at arthur ikke har brugt ble de sidste 3 dage!!! kun om natten... så jeg skal vist også forberede mig på lidt vasketøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.