En sød historie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

Munder

I går aftes mens manden og jeg ordnede køkkenet efter aftensmaden, puttede Andrea dukken i dukkevognen og begyndte at gå rundt med hende (som hun gør RIGTIG meget for tiden:P ) Jeg siger så til hende "skal babyen sove?"

Fluks henter Andrea mariehønebogen (en bog med tekst og billeder til Mariehønen Eviglad) og sætter sig ved dukkevognen og begynder at synge "Ebigad" for dukken (godt nok på en blanding af japansk og russisk:)) ) - for det er det sidste vi gør for hende inden hun bliver puttet....

Der slog det mig virkelig, at hun er ved at blive et rigtigt lille menneske(L)(L)(L)

Vi stoppede begge med opvasken, og stod bare og nød hende(L)(L)

Jeg ville vel ikke så meget med dette indlæg, andet end at sige, at jeg vist er forelsket i hele verden i dag:D

Håber alle har en dejlig dag
(H)
Dorte:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Stumpen

Ja, det er bare en dejlig historie og ja, de er ved at blive store nu.. Mathilde har i længere tid vinket til sin bamse når den skal sove i barnevognen -netop fordi at det er det sidste jeg gør om aftenen, når hun er puttet.. Jeg vinker og siger godnat... Det er så skønt at se sådan som de kopiere os..
(H) Anja..

Anmeld

27. juni 2008

Doktor Doolittle

ÅHHHHHH hvor er hun skøn Dorte (L) Sikke et dejligt indlæg fra dig :)) Jeg sidder her og bliver helt blød om hjertet. Jeg forstår godt du kun kan være forelsket i hele verden med sådan en guldklump i huset (L)
(H) fra Tina

Anmeld

27. juni 2008

3rollinger

Aah Dorthe, hvor er hun soed. Jeg kan ogsaa godt forstaa at I helt smelter med saadan en datter. (L)

(H)
st

Anmeld

27. juni 2008

st

Nårh hvor er hun sød. Der er da ikke noget at sige til at I smelter sådan.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.