Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved ikke helt om der sker så meget! Er bare SÅ utålmodig efter at man snart skal kunne se det, men burde vel bare nyde at man stadig har lidt af sin figur
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malonde1985 skriver: Ved ikke helt om der sker så meget! Er bare SÅ utålmodig efter at man snart skal kunne se det, men burde vel bare nyde at man stadig har lidt af sin figur
Det er ligr før at jeg har ligeså meget mave som dig og er 18+1. men syntes godt at man kan se en fin lille bule
Jennifer skriver: Det er ligr før at jeg har ligeså meget mave som dig og er 18+1. men syntes godt at man kan se en fin lille bule
Er din mave ikke større?? .. jeg er 2. gangs gravid, og havde da tænkt at det ville gå hurtigere med maven denne gang.. men tager åbenbart fejl..
Malonde1985 skriver: Er din mave ikke større?? .. jeg er 2. gangs gravid, og havde da tænkt at det ville gå hurtigere med maven denne gang.. men tager åbenbart fejl..
Nej det er i hvert fald ikke meget.. :s ville nu godt have at det snart kommer. kan dog ikke have mine almindelige bukser på længere. det kommer nok lige pludselig
Sikke en fin lille mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128