Hip Hip Hurraaaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Munder

Kære Victoria.
Kæmpe stort tillykke med din første fødselsdag. Håber at storesøster, mor og far gør dagen fantastisk.

Og søde Stumpemor, også et KÆMPE tillykke til dig - kipper lidt med flaget her fra Nordsjælland.

Håber I begge bliver topforkælet og får en super duper dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

g.seerup

Rigtig stort tillykke med jer begge, det må altså være specielt at ha fødselsdag samme dag som sin datter..den bedste fødselsdagsgave man overhovedet kan få ku jeg tænke mig

Anmeld

13. juli 2010

Heidi B

Søde søde Anja.... Stort tillykke med din fødselsdag... Jeg håber at du får en dejlig dag!! Tak for din måde at svare på, det sætter jeg stor pris på...

Tillykke til dejlige Victoria, jeg håber du bliver forkælet hele dagen, og får alle de ting du ønsker dig!!!

Knuz

Anmeld

13. juli 2010

Stumpen

Munder skriver:

Kære Victoria.
Kæmpe stort tillykke med din første fødselsdag. Håber at storesøster, mor og far gør dagen fantastisk.

Og søde Stumpemor, også et KÆMPE tillykke til dig - kipper lidt med flaget her fra Nordsjælland.

Håber I begge bliver topforkælet og får en super duper dag

Tak skal du have

Anmeld

13. juli 2010

Stumpen

g.seerup skriver:

Rigtig stort tillykke med jer begge, det må altså være specielt at ha fødselsdag samme dag som sin datter..den bedste fødselsdagsgave man overhovedet kan få ku jeg tænke mig

Tak skal du have

Anmeld

13. juli 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Søde søde Anja.... Stort tillykke med din fødselsdag... Jeg håber at du får en dejlig dag!! Tak for din måde at svare på, det sætter jeg stor pris på...

Tillykke til dejlige Victoria, jeg håber du bliver forkælet hele dagen, og får alle de ting du ønsker dig!!!

Knuz

Tak skal du have og er glad for at du sætter pris på mine svar.. Prøver så vidt muligt også at komme med nogle konstruktive svar i de debatter hvor det kræves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.