Campingvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Stumpen

Jo jo, det ser ud til at jeg også snart er ejer af en ældre model campingvogn, men synes dælme godt nok vi får meget med til prisen...incl syn, gas- og fugttest og omregistrering... Smider lige et link og behøver jeg sige at Mathilde er i den 7.himmel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Munder

Stumpen skriver:

Jo jo, det ser ud til at jeg også snart er ejer af en ældre model campingvogn, men synes dælme godt nok vi får meget med til prisen...incl syn, gas- og fugttest og omregistrering... Smider lige et link og behøver jeg sige at Mathilde er i den 7.himmel??

Nej hvor spændende. Det er altså også en rigtig god måde at holde ferie med børn. Jeg har prøvet at overtale Glenn til at vi skulle have en campingvogn, men han vil ikke.

Men der var da ikke noget link

Anmeld

13. juli 2010

Heidi B

Så skal dig og Karsten vel også ud og have ens camping habit!!!!

Tillykke med det, det er da stort!!!

Anmeld

13. juli 2010

Stumpen

Munder skriver:

Nej hvor spændende. Det er altså også en rigtig god måde at holde ferie med børn. Jeg har prøvet at overtale Glenn til at vi skulle have en campingvogn, men han vil ikke.

Men der var da ikke noget link

Her

http://www.dba.dk/burstner-4900-91-925-kg/id-66804888/

Men gassen er gået lidt af ballonen, da det jo ligesom er gået op for mig at det trods alt ikke er for smart at køre med for meget læs... Vores bil må sådan set kun trække 1000 kg!! Men har tænkt på at finde en fastliggerplads for hele sæsonen næste år, da vi skal have synet bil inden 2.sæson starter og der kunne vi jo så kigge efter en der kan trække lidt mere...

Anmeld

13. juli 2010

Munder

Stumpen skriver:

Her

http://www.dba.dk/burstner-4900-91-925-kg/id-66804888/

Men gassen er gået lidt af ballonen, da det jo ligesom er gået op for mig at det trods alt ikke er for smart at køre med for meget læs... Vores bil må sådan set kun trække 1000 kg!! Men har tænkt på at finde en fastliggerplads for hele sæsonen næste år, da vi skal have synet bil inden 2.sæson starter og der kunne vi jo så kigge efter en der kan trække lidt mere...

Det kan jeg egentlig godt forstå. Men den ser da ellers rigtig fin ud

Anmeld

13. juli 2010

CM

Aii hvor er i bare heldige ... Vi vil så gerne have Campingvogn .. Og hold da op en flot og velholdt én i får for pengene!!

Stort tillykke med det Anja !

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.