Så er jeg blevet insemineret og det gik bare rigtig godt

Da jeg ankom til klinikken blev jeg modtaget af jordemoderen og en ny ansat jordemoder. Stemmingen var afslappet og behagelig, så den kvalme og mavepine jeg havde haft siden ægløsningstesten viste positiv i går aftes, forsvandt som dug for solen. Vi fik dobbelttjekket, at det var den rigtige donor, hun skulle finde og så kom jeg ellers ind på briksen. Først skulle de se om jeg havde ægløsning i den side der stadig fungerer, og den nye jordemoder skulle scanne mig. Hun var så forsigtig og fordi hun jo også skulle guides igennem billederne på skærmen, ja så fik jeg jo også lige luret med
Og hvad popper der op på skærmen....... en stor flot follikel på 22mm i DEN RIGTIGE SIDE. WAU
. Hun var meget imponeret for det så ud til at den snart ville briste og det betyder jo, at vi har ramt tidspunktet perfekt. Så scannede hun min slimhinde og den var smækkerlækker fed på hele 8mm. Amen det kunne jo ikke være bedre og jeg må indrømme at slet ikke kunne få armene ned. Endelig noget medgang til mig. Efter jeg blev insemineret, hvilket slet ikke kunne mærkes, skulle jeg hvile i 15 min. Da jeg lå der med alle mine tanker om hvad fremtiden mon ville bringe var jeg lige ved at begynde at
. Hvor er det bare sindsoprivende stort
.
Jeg har ikke kunnet koncentrere mig om noget som helst idag og har sms'et og ringet til min veninde i tide og utide
. Hun er så fantastisk
. Det er bare så skide svært for jeg har lyst til at råbe det til hele verden, men jeg har valgt at hun er den eneste der ved at jeg er blevet insemineret nu. Nu da alt jo er så planlagt og gennemsnakket, ja så vil jeg gerne kunne overraske lidt når der engang er bid.
Nu ligger jeg på sofaen og nøj hvor det murrer i understellet.
for at det er et godt tegn.
Puha, ja det blev vist lidt langt, men jeg skulle lige ud med det
Anmeld