Græde af glæde eller skrige i frustration???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har lige fået afvide, at jeg skal være faster igen.

Synes det er mega hårdt, og kan mærke jeg lige skal sluge den.... det er ikke helt trængt ind endnu.

Igen er der en som bliver gravid mens vi bare kæmper og kæmper, og de har ikke rigtig gjort noget for det, andet end ikke at forhindrer det.

Har det skidt med at have det dårligt med det, selv om jeg godt ved hvorfor... fuck fuck fuck... hvor jeg hader min situation... Kunne også se på min mand at den var lidt tung at sluge, selv om vi begge er rigtig glade på deres vegne.

Jeg elsker min bror, hans kone og min nevø. Det er bare pisse hårdt endnu engang at skulle se en anden kvinde gravid, og så en der står mig så nær....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

dorthemus

Årh søde  Den kan jeg sgu godt forstå er svær at sluge..livet kan være så uretfærdigt og man kan undre sig over hvad meningen er.

Jeg håber bare så meget for dig, at du kommer til at opleve at blive mor og selvfølgelig vil det lykkes..basta!!

Stort kram fra mig..

Anmeld

12. juli 2010

håber snart det er os

jeg kan sagtens forstå dig og ved du hvad det er bare helt iorden at have det sådan når man selv ønsker det så højt

held og lykke med det hele

Anmeld

12. juli 2010

Tak piger, jeg kan slet ikke overskue at skulle se en voksende mave og høre på mere babysnak mens jeg selv kæmper...

Føler mig som den dårligeste søster i verden når jeg har det sådan her, men det er vel forståeligt nok... selv om jeg ik er stolt af det. Er jo også ovenud glad på deres vegne og det piner mig, at jeg ikke bare kan være super glad og lykkelig over at skulle være faster igen...

Lige nu ved jeg slet ikke hvordan jeg skal komme igennem det...

Fuck hvor lyder jeg forfærdelig....

Anmeld

12. juli 2010

Samus1983

Alexis skriver:

Tak piger, jeg kan slet ikke overskue at skulle se en voksende mave og høre på mere babysnak mens jeg selv kæmper...

Føler mig som den dårligeste søster i verden når jeg har det sådan her, men det er vel forståeligt nok... selv om jeg ik er stolt af det.

Du må ikke føle dig, som en dårlig søster!!

Du er blot et menneske med følelser! Og du skal gi dig selv plads til at være frustreret.. Og jeg vil da osse tro at din bror og svigerinde, ved hvor hårdt det er for jer, at de skal til at ha endnu en og i endnu ikke har fået jeres..

Giv dig selv lov til at være ked af det.. selvom det er mega træls og møg irriterende og du har lyst til at råbe og skrige.. Giv dig selv lov til de ting! Det er bedre du kommer ud med dem, end bliver indebrændt med det... Husk endnu en gang du kun er et menneske!

Du ved mine tanker er hos jer... og håber stadig inderligt at babystøven er ligeså langsomt ved at lande hos jer!

Knus mira

Anmeld

12. juli 2010

Enayia

Alexis skriver:

Synes det er mega hårdt, og kan mærke jeg lige skal sluge den.... det er ikke helt trængt ind endnu.

Igen er der en som bliver gravid mens vi bare kæmper og kæmper, og de har ikke rigtig gjort noget for det, andet end ikke at forhindrer det.

Har det skidt med at have det dårligt med det, selv om jeg godt ved hvorfor... fuck fuck fuck... hvor jeg hader min situation... Kunne også se på min mand at den var lidt tung at sluge, selv om vi begge er rigtig glade på deres vegne.

Jeg elsker min bror, hans kone og min nevø. Det er bare pisse hårdt endnu engang at skulle se en anden kvinde gravid, og så en der står mig så nær....

Åhhhh, bliver helt ked af det. Syntes det er bund uretfærdigt! Kan godt forstå dine følelser, helt bestemt!

Jeg tænker på jer og håber det snart bliver din tur! Det fortjener i så meget!Ved godt jeg ikke kan sige noget der hjælper!

Anmeld

13. juli 2010

AnneH

Alexis skriver:

Kender det alt for godt. Jeg skal være moster til august for første gang. Da jeg fik det at vide, blev jeg rigtig ked af det, og det fløj ud af mig "det er snyd" og jeg blev sgu både sur og ked af det.

Heldigvis var min familie rigtig søde og forstående og den dag snakkede vi ikke meget om hendes graviditet. Og det tror jeg hjalp, da jeg følte at jeg var klar tog kontakten til min søster og snakkede baby med hende.

Der har selvfølgelig været tider hvor det er hårdt at se hendes mave vokse, især da jeg selv havde været gravid i 8 uger også fik at vide at det var gået i sig selv igen, var det f..... svært at glæde sig til at være moster.

Jeg håber at din familie er lige så forstående som min og at du kommer til at glæde dig til at være faster igen.

Anmeld

13. juli 2010

Stepmom87

Alexis skriver:

Føler mig som den dårligeste søster i verden når jeg har det sådan her, men det er vel forståeligt nok... selv om jeg ik er stolt af det. Er jo også ovenud glad på deres vegne og det piner mig, at jeg ikke bare kan være super glad og lykkelig over at skulle være faster igen...

Fuck hvor lyder jeg forfærdelig....

Du er IKKE en dårlig søster! Selvfølgelig er det skide hårdt når i kæmper for at blive gravide, at din bror så skal have en mere.

Jeg stod i næsten samme situation for godt 3 år siden da min LILLEsøster fortalte at hun ventede sig (hun var blevet gravid dagen efter hun smed sine p-piller), jeg var helt nede i kulkælderen og synes det var så skide uretfærdigt da mig og min mand lige havde fået af vide at han ikke kunne få børn.

Så jeg ved udemærket godt hvilke følelser og tanker der går igennem kroppen og hovedet, men det betyder aldeles ikke at du er en dårlig søster, blot at du er menneskelig.

Anmeld

15. juli 2010

Nu har en veninde også proklameret at hun er gravid. De har også kæmpet for det, så er vildt glad på deres vegne, og det er skønt at vide, at det kan lade sig gøre. Men selv om det skaber håb hos mig, så gør det alligevel mega ondt

Fuck jeg hader at have det sådan. Hvis bare jeg kunne være super glad, og intet andet...

Anmeld

15. juli 2010

CamillaValby

Forstår dig godt søde. Jeg kender den følelse AL AL AL for godt.

Men vi  fingre for t du næste gang får 2 streger.

Husk at sige til hvis du har behov for noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.