Hold da op hvor er jeg stolt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

baby2010

Hej piger,

nu har jeg jo syndet HELT VILDT i weekenden, men i dag tog jeg mig sammen og gik ned og trænede - HOLD DA OP hvor har jeg det godt lige nu!!! Jeg føler mig som mig selv igen! Jeg kan slet ikke forstå hvorfor jeg ikke har kunnet tage mig sammen til det noget før... Så skønt!

Hvis der er nogen derude som står og skal have et spark til at komme i gang med træningen så her: SPARK  Det er super fedt og man har det helt vidunderligt bagefter - KOM SÅ PIGE!!! 

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

prettybutterfly

hæ hæ  hvor er du sød! Tak for sparket!

Anmeld

12. juli 2010

baby2010

prettybutterfly skriver:

hæ hæ  hvor er du sød! Tak for sparket!

Det var så lidt  Glæder mig til at høre hvilken motionsform du får udrettet her lige om snart 

Anmeld

12. juli 2010

mor-til-vanessa

baby2010 skriver:

Hej piger,

nu har jeg jo syndet HELT VILDT i weekenden, men i dag tog jeg mig sammen og gik ned og trænede - HOLD DA OP hvor har jeg det godt lige nu!!! Jeg føler mig som mig selv igen! Jeg kan slet ikke forstå hvorfor jeg ikke har kunnet tage mig sammen til det noget før... Så skønt!

Hvis der er nogen derude som står og skal have et spark til at komme i gang med træningen så her: SPARK  Det er super fedt og man har det helt vidunderligt bagefter - KOM SÅ PIGE!!! 

Julie

har også lige selv givet mig et spark og det er virkelig dejligt. skal lige smide 5 kg som jeg først har taget på efter jeg fødte.... ikke særig fedt

Anmeld

12. juli 2010

baby2010

mor-til-vanessa skriver:

har også lige selv givet mig et spark og det er virkelig dejligt. skal lige smide 5 kg som jeg først har taget på efter jeg fødte.... ikke særig fedt

Godt gået - men altså alt der sker de første 4 måneder efter en fødsel er legitimt, for det er ret omfattende at få en baby!

Anmeld

13. juli 2010

mor-til-vanessa

baby2010 skriver:

Godt gået - men altså alt der sker de første 4 måneder efter en fødsel er legitimt, for det er ret omfattende at få en baby!

ja undskyldninger kan man jo have mange af tror bare jeg spiste for meget chokolade og mad efter jeg havde født. for tog først på efter 5 uger, men nu må de jo bare af igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.