veninder søges KBH el. Ballerup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

karina pigen

mit navn er karina, jeg er 28 år bor sammenmed min forlovelse i ballerup hvor vi lige er flyttet til fra KBH.. jeg er i min 15 uge og kunne godt bruge nogen veninder som enten har børn eller selv er gravide som man kan dele erfaringer og tankerne og når tiden er til det  tulle rundt med ungerne sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

XXSS

karina pigen skriver:

mit navn er karina, jeg er 28 år bor sammenmed min forlovelse i ballerup hvor vi lige er flyttet til fra KBH.. jeg er i min 15 uge og kunne godt bruge nogen veninder som enten har børn eller selv er gravide som man kan dele erfaringer og tankerne og når tiden er til det  tulle rundt med ungerne sammen..

Hey Karina

Tanja her fra Virum, har Olivia som bliver 18 mdr. på torsdag - på torsdag skal jeg også have kejsersnit med vores andet barn

Er 32 år og bor sammen med min mand.

Du har lige været til nakkefold? - tænker på at du afventer moderkagebiopsisvar? - Vi fik denne gang to ekstra hjerteskanninger da den ene kurve ved nakkefoldsskanningen lige over over gennemsnittet. Men alt var heldigvis vel

Skriv hvis du vil vide mere

Anmeld

12. juli 2010

businesstigger

Hej

Jeg hedder Eva, er 35 år. Jeg er gift, har Alexandet på 2,5 og venter nr 2 omkring nytår. Jeg bor på Nørrebro.

Anmeld

12. juli 2010

L.J.L

Hej Karina.

Jeg hedder Lise, jeg er 31 år og bor på Nørrebro med min mand og vores søn Lauritz på 7 mdr.

Hvor er i flyttet fra i København? Vi vil rigtig gerne ud af byen snart, og har selv overvejet Ballerup området

Anmeld

12. juli 2010

Dansker I Holland

karina pigen skriver:

Jeg hedder Sussie, bor i Taastrup sammen med kæresten, venter mit 3 barn og hans første barn. Har 2 piger i forvejen med eksen.. Jeg er 22+0 idag... Ville elske at dele erfaringer og snakke graviditet og bebs med dig

Knus sussie

Hvis du har lyst til at skrive mere så send en privat besked

Anmeld

12. juli 2010

karina pigen

linselouise skriver:

Hej Karina.

Jeg hedder Lise, jeg er 31 år og bor på Nørrebro med min mand og vores søn Lauritz på 7 mdr.

Hvor er i flyttet fra i København? Vi vil rigtig gerne ud af byen snart, og har selv overvejet Ballerup området

vi er flyttet fra sydhavnen..

vi bor i hedeparken og er super glade for det, super dejligt  og grønt sted.. skøønt

Anmeld

12. juli 2010

Chalala85

karina pigen skriver:

hehe dejligt at se dig herinde søde pige Du ved hvor jeg bor hvis du har lyst til selskab

Anmeld

13. juli 2010

karina pigen

Tanja78 skriver:

Hey Karina

Tanja her fra Virum, har Olivia som bliver 18 mdr. på torsdag - på torsdag skal jeg også have kejsersnit med vores andet barn

Er 32 år og bor sammen med min mand.

Du har lige været til nakkefold? - tænker på at du afventer moderkagebiopsisvar? - Vi fik denne gang to ekstra hjerteskanninger da den ene kurve ved nakkefoldsskanningen lige over over gennemsnittet. Men alt var heldigvis vel

Skriv hvis du vil vide mere

jeg var til nakkefold den 28/6..

men har lige fået fortaget en modekageprøve som jeg afventer svar fra..

har været pisse nervøs op til prøven men er rimelig afklaret hvis svaret skulle være negativt hvlket jeg ik tror det er meen.. ja..

Anmeld

13. juli 2010

karina pigen

businesstigger skriver:

Hej

Jeg hedder Eva, er 35 år. Jeg er gift, har Alexandet på 2,5 og venter nr 2 omkring nytår. Jeg bor på Nørrebro.

hej igen og tak for svaret..

venter du så en pige eller dreng ved du det ..??

spændende

Anmeld

13. juli 2010

XXSS

karina pigen skriver:

jeg var til nakkefold den 28/6..

men har lige fået fortaget en modekageprøve som jeg afventer svar fra..

har været pisse nervøs op til prøven men er rimelig afklaret hvis svaret skulle være negativt hvlket jeg ik tror det er meen.. ja..

Hellere få det tjekket så man har ro i sindet  Men forstår dig 100%.. Pyhaaa det er en lang ventetid.... hvornår får du svar så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.