Så døde vores lille "bebs"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Summer

Hej alle

Har netop i dag fået en meget trist besked. Vores lille bebs´ hjerte bankede ikke mere

Jeg begyndte i går at bløde en lille smule og i dag havde jeg lidt ondt i underlivet. Jeg ringede derfor til min læge som sendte mig til hospitalet for en scanning.

Her viste det sig så at den lille desværre ikke levede længere og at den har været død i ca. 1½ til 2 uger. Jeg skulle i dag have været 11+2.

Jeg var dybt ulykkelig på hospitalet, men ved også godt at det skete for en grund, noget var der nok galt med den. De ville have at jeg skulle vælge hvilken abort jeg ønskede. Det kunne jeg simpelthen ikke tage stilling til på det tidspunkt jeg ville bare hjem og være sammen med min mand.

Jeg har nu et par timer senere og en masse samtaler med veninder der har været igennem det samme besluttet at få en kiruisk abort, så i morgen skal jeg ringe og bestille sådan én.

Det føles med underligt at vide at man har et dødt foster i maven, så jeg skal bare have den ud hurtigst muligt.

Pt. har jeg det okay, selvom jeg er meget trist og tænker på det hele tiden, men det er jo meget normalt efter sådan en besked.

Det mærkelige er at jeg i ca. 2 uger har sagt til min mand og mine forældre at jeg havde på fornemmelsen at den var død, men uden at kunne sætte noget på det for jeg havde det jo fint. Men synes at det er lidt skræmmende i dag at tænge på det.

Men jeg håber at i alle får en skøn graviditet og jeg ser frem til at følge jer herinde på godt og ondt

Hilsen

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

piadas

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Det er det, vi allesammen frygter...mærkeligt at du har haft det på fornemmelsen

Aj, hvor jeg altså føler med dig lige nu - det er bare helt forfærdeligt  Jeg håber, du kommer over det og snart har en ny rask spire i maven. Jeg er af samme opfattelse som dig, at der må have været noget galt, siden hjertet holder op med at slå, men derfor er det jo stadig ufatteligt hårdt.

Du får lige et stort fra mig.

Anmeld

12. juli 2010

Mettemus

Det er bare altid SÅ uretfærdigt når det sker. Har rigtig ondt af jer, håber i snart er heldige igen. Men husk også at giv hinanden tid til at være ked af det, det er sundt og vigtigt.

Trøstekram her også

Anmeld

12. juli 2010

Summer

Tusind tak Piadas.

Ja det er det man går og frygter, men jeg har det som sagt okay lige nu, og vi skal bare op på hesten igen om et lille stykke tid. Lige nu skal vi bare nyde hinanden og sommeren

Anmeld

12. juli 2010

Summer

Tak Mettemus, vi taler også meget om det, så vi skal nok komme igennem det, det tager nok bare lidt tid

Anmeld

12. juli 2010

Marco2

Det er jeg da super ked af at høre. Men ja det har ikke været et "raskt" barn og det er jo naturens måde.

Har selv oplevet det 2 gange nu, så frygter frygter frygter min tidlige scanning imorgen. Håber der er noget levedygtigt denne gang.

Håber at I inden længe kommer til at mærke glæden ved en ny graviditet som holder helt til mål.

AG

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

Ej det jeg virkelig ked af at høre åhh jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. 

Du får lige en kæmpe mega  af mig. 

Alle mine tanker går til jer. 

Anmeld

13. juli 2010

Frejsmor

Åh nej altså!! Kæmpe knuser herfra!!

Jeg føler virkelig med dig, jeg har lige været igennem præcis det samme og det er bare så forfærdeligt når ønskebarnet forlader en!!

Jeg skulle ha været 12+1 nu, men sådan blev det ikke denne gang, den lille spunk holdt op med at leve i 8. uge og jeg begyndte at bløde 3 uger efter, jeg valgte dog i modsætning til dig at få en medicinsk abort!

Jeg er kommet mig fysisk igen, nu mangler jeg bare at komme mig helt mentalt, så vi kan komme igang med at lave en ny lille spunk igen!!

Det er godt at se at du bruger baby.dk til at snakke om det, det har virkelig hjulpet mig rigtig meget og jeg håber det også vil hjælpe dig!!

Hvis du har lyst til at snakke mere må du endelig gerne skrive mig en pb, jeg lytter gerne og fortæller gerne mere om mit forløb, hvis du har lyst..

Knus, kram og rigtig mange varme tanker herfra!!

Anmeld

13. juli 2010

Summer

SkrukNu skriver:

Åh nej altså!! Kæmpe knuser herfra!!

Jeg føler virkelig med dig, jeg har lige været igennem præcis det samme og det er bare så forfærdeligt når ønskebarnet forlader en!!

Jeg skulle ha været 12+1 nu, men sådan blev det ikke denne gang, den lille spunk holdt op med at leve i 8. uge og jeg begyndte at bløde 3 uger efter, jeg valgte dog i modsætning til dig at få en medicinsk abort!

Jeg er kommet mig fysisk igen, nu mangler jeg bare at komme mig helt mentalt, så vi kan komme igang med at lave en ny lille spunk igen!!

Det er godt at se at du bruger baby.dk til at snakke om det, det har virkelig hjulpet mig rigtig meget og jeg håber det også vil hjælpe dig!!

Hvis du har lyst til at snakke mere må du endelig gerne skrive mig en pb, jeg lytter gerne og fortæller gerne mere om mit forløb, hvis du har lyst..

Knus, kram og rigtig mange varme tanker herfra!!

Jeg er ked af at høre at du også har været igennem dette. Selvom det sker for de fleste så er det bare en hård omgang at skulle igennem.

Det tager nok sin tid at komme sig over det, selvom man godt ved at det er naturens måde at sige at noget var galt med den lille.

Jeg har det egentlig okay. Mærker ikke rigtig noget og i morgen skal jeg så have den fjernet. Jeg må sige jeg ser frem til at få den fjernet så vi kan komme videre. Det siges at der kommer en psykisk efterreaktion så nu må vi se ad om den kommer.

Folk er lidt overrasket over at jeg kan grine i dag af andre ting, men det er min måde at komme videre på og jeg sørger skam også, men jeg kan ikke gå og være trist hele tiden.

Tusind tak for dit tilbud om at tale mere om det, det kan være at jeg tager dig op på det, når efterreaktionen kommer.

Du er også meget velkommen til at skrive hvis du har brug for at tale.

også stor krammer til dig herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.