Nogen der skal føde på herlev eller er fra området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

karina pigen

jeg er lige flyttet til ballerup fra KBH og  ville rigtig gerne finde andre gravide  man kunne snakke med og ja skabe et netværk herude da mit netværk er lidt langt væk..

jeg er 28 år , bor sammen med min forlovet og venter vores første og meget længe ventet barn  pr 5 janaur 2011..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Diana...

Velkommen i denne gruppe og tillykke med graviditeten. Jeg godt nok fra jylland men min anden mødregruppe feb 09 snakker vi bare så godt sammen alle sammen selv om vi bor forskellige steder i landet så du skriver bar løs her inde  

Anmeld

12. juli 2010

karina pigen

diana.. jeg tror nu oz det ganske fint herine.. jeg var bare mere ude i et netværk udenfor computeren.. ogen man kunne mødes med  under barselen og så videre..

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

Ja selvfølgelig men det ender det også tit med i mødregrupperne  Men jeg håber du finder nogen i nærheden af dig  der er vist også en gruppe her inde der hedder veninder søges mener jeg. 

Anmeld

12. juli 2010

Multebær

Hej Karina 

jeg faldt tilfældigt over dit indlæg og tænkte at jeg lige ville lave en profil så jeg kunne svare dig. 

Jeg er sat til at føde på Herlev 28. jan 2011 og det er mit første barn. Jeg er 31 år og ville være frisk på et netværk væk fra computeren 

Anmeld

13. juli 2010

karina pigen

Multebær skriver:

Hej Karina 

jeg faldt tilfældigt over dit indlæg og tænkte at jeg lige ville lave en profil så jeg kunne svare dig. 

Jeg er sat til at føde på Herlev 28. jan 2011 og det er mit første barn. Jeg er 31 år og ville være frisk på et netværk væk fra computeren 

det kunne være ret, lige så meget da jeg ik kender et øje herude af... så det bliver sgu lidt ensomt til tider.. og synes bare der er stor forskel på online snakkeri og sociale relationer i det virkelige liv..

så det lyder deeejligt..

hvor er du fra??

Anmeld

13. juli 2010

Multebær

karina pigen skriver:

det kunne være ret, lige så meget da jeg ik kender et øje herude af... så det bliver sgu lidt ensomt til tider.. og synes bare der er stor forskel på online snakkeri og sociale relationer i det virkelige liv..

så det lyder deeejligt..

hvor er du fra??

Jeg bor ved Buddinge station. Det er ikke lige ved Ballerup men der er gode transportmuligheder dertil 

Jeg er på ferie indtil august og det kunne være hyggeligt at mødes derefter og snakke. Jeg kunne forstå at det også er din første graviditet så vi har nok mange af de samme tanker og oplevelser for første gang.

Jeg forsøger at sende dig en privat besked.

Jeg har ikke rigtig fortalt nogen at jeg venter barn endnu andet end den nærmeste familie - skal lige selv vende mig til tanken

Anmeld

29. august 2010

MichelleL

Jeg faldte os lige over dig og står i præcis det samme - Tilflytter til Ballerup , min termin står til den 18/2 , bor sammen med kæresten i hans hus, jeg er 23, han er dog lidt ældre end jeg...

Men jeg søger præcis det samme :-)

Anmeld

1. september 2010

Mouze

Hejsa;D.

Jeg er også frisk, skal godt nok føde på Gentofte  men bor i Mørkhøj, mellem søborg og herlev.

Jeg bor sammen med min mand og vores datter på 7 år og har termin d.20.1.

Jeg er blevet sygemeldt fra mit arbejde fuld tid, så har "desværre" masser af tid ;D

Hilsen Linda 19+6

Anmeld

1. september 2010

karina pigen

Mouze skriver:

Hejsa;D.

Jeg er også frisk, skal godt nok føde på Gentofte  men bor i Mørkhøj, mellem søborg og herlev.

Jeg bor sammen med min mand og vores datter på 7 år og har termin d.20.1.

Jeg er blevet sygemeldt fra mit arbejde fuld tid, så har "desværre" masser af tid ;D

Hilsen Linda 19+6

jaa kender godt det med tiden.. er oz fuld tids sygemedlt.. det fandme kedeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.