praleindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Heidimed lea

hej tøser så kan jeg være her,, ved godt jeg ikke er så meget på,  vil gerne men ved ikke hvor tid overskud bliver af..

må altså lige prale lidt..   jeg har tabt mig    hele 11 kg nu.   jeg havde sagt til mig selv at når vi skulle på malorca skulle min vægt ned på 60 kg..   og det var den igår jubii

jeg har så frygtelig meget skind på maven efter mine graviditeter så har talt med lægen om en henvisning til at få noget fjernet, den har hun givet mig jubii     faktisk er de 60 kg det mindste jeg har vejet i 7 år siden jeg blev gravid med den første,  men de sidder noget anderledes hehe  jeg dyrker motion 3 gange om ugen, og det er noget af et puslespil med 3 børn og job, måske derfor min tid ikke går herinde

ville bare dele det med jer           knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Munder

Heidimed lea skriver:

hej tøser så kan jeg være her,, ved godt jeg ikke er så meget på,  vil gerne men ved ikke hvor tid overskud bliver af..

må altså lige prale lidt..   jeg har tabt mig   hele 11 kg nu.   jeg havde sagt til mig selv at når vi skulle på malorca skulle min vægt ned på 60 kg..   og det var den igår jubii

jeg har så frygtelig meget skind på maven efter mine graviditeter så har talt med lægen om en henvisning til at få noget fjernet, den har hun givet mig jubii     faktisk er de 60 kg det mindste jeg har vejet i 7 år siden jeg blev gravid med den første,  men de sidder noget anderledes hehe  jeg dyrker motion 3 gange om ugen, og det er noget af et puslespil med 3 børn og job, måske derfor min tid ikke går herinde

Fantastisk, stort tillykke med det.

Det er da klart du skal prale med den præstation

Anmeld

12. juli 2010

g.seerup

super godt gået, og stort tillykke, det er helt sikkert noget man gerne må prale med ja

Anmeld

12. juli 2010

Christopher&Andreas

Heidimed lea skriver:

må altså lige prale lidt..   jeg har tabt mig   hele 11 kg nu.   jeg havde sagt til mig selv at når vi skulle på malorca skulle min vægt ned på 60 kg..   og det var den igår jubii

du er sej søs mor siger også du ser så godt ud... virkelig godt gået synes bare din læge går i lidt små sko med henvisning pga. sølle 2kg du har jo virkelig vist du kan

knus

Anmeld

12. juli 2010

Stumpen

Hold kæft hvor er du bare super sej  Det er så stærkt gået!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.