Hjælp. er det ok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

lulleh

Nu har jeg blødt i 4 uger og er begyndt at få "smerter" igen som efter fødslen. og der kommer mange klumper ud og det er frisk blod  . ?

har blødt her vildt meget her idag og igår. kan bløder et helt natbind igemmen på under 2 timer og så løber det allerede ned at benene.

En lidt nervøs Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Jibbe

Jeg har ikke født endnu, men synes det lyder som voldsomt meget og ville ringe til vagtlægen og høre ad... god bedring!

Anmeld

12. juli 2010

Enayia

lulleh skriver:

Nu har jeg blødt i 4 uger og er begyndt at få "smerter" igen som efter fødslen. og der kommer mange klumper ud og det er frisk blod  . ?

har blødt her vildt meget her idag og igår. kan bløder et helt natbind igemmen på under 2 timer og så løber det allerede ned at benene.

En lidt nervøs Marie

Det kan godt blive rødt igen efter nogle uger, det gjorde mit også. men jeg syntes det lyder ret voldsomt. jeg ville tale med evt med vagtlægen.

god bedring

Anmeld

12. juli 2010

Laulund87

Jeg tror lige jeg ville ringe til lægen, men selvom det virker voldsomt kan det godt være normalt

Jeg blødte bare så meget og det løb ned at benene når jeg stod op om morgenen Jeg blødte i 6 uger ca. Da det så holdte med at bløde fik jeg min menstruation en uge efter. Øv!

Anmeld

12. juli 2010

Halbschön

lulleh skriver:

En lidt nervøs Marie

Som de andre skriver kan det godt være normalt.. Min søster har blødt rigtig voldsomt efter hendes to graviditeter.. Der kom klumper ud på størrelse med en knyttet hånd.. De fik at vide at det var normalt.. Men jeg vil nok give lægen et kald for en sikkerhedsskyld - hvordan har du det ellers?? Træt? Svimmel?

Anmeld

12. juli 2010

lulleh

Laulund87 skriver:

Jeg tror lige jeg ville ringe til lægen, men selvom det virker voldsomt kan det godt være normalt

Jeg blødte bare så meget og det løb ned at benene når jeg stod op om morgenen Jeg blødte i 6 uger ca. Da det så holdte med at bløde fik jeg min menstruation en uge efter. Øv!

har haft ringet . ska til læge kl 13. og så ska hun både kigge på mig og johannes.

Anmeld

12. juli 2010

lulleh

Renée88 skriver:

Som de andre skriver kan det godt være normalt.. Min søster har blødt rigtig voldsomt efter hendes to graviditeter.. Der kom klumper ud på størrelse med en knyttet hånd.. De fik at vide at det var normalt.. Men jeg vil nok give lægen et kald for en sikkerhedsskyld - hvordan har du det ellers?? Træt? Svimmel?

synes bare det er lidt vildt med at det blod, neej er kun træt. men det gør ondt.

Anmeld

12. juli 2010

Halbschön

lulleh skriver:

synes bare det er lidt vildt med at det blod, neej er kun træt. men det gør ondt.

Ja det kan jeg godt forstå du synes... Det gør altid en lidt urolig når det er blod... Jeg kunne se du skulle til læge, jeg håber alt er okay - du må jo lige smide en opdatering..

Rigtig rigtig god bedring til dig ;o)  >:<

Anmeld

12. juli 2010

lulleh

Renée88 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du synes... Det gør altid en lidt urolig når det er blod... Jeg kunne se du skulle til læge, jeg håber alt er okay - du må jo lige smide en opdatering..

Rigtig rigtig god bedring til dig ;o)  >:<

det ska jeg nok..

Anmeld

12. juli 2010

Laulund87

lulleh skriver:

har haft ringet . ska til læge kl 13. og så ska hun både kigge på mig og johannes.

Det lyder fint, bare for at være på den sikre side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.