Smerter efter orgasme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg har efter jeg er blevet gravid fået et større seksuelt behov.

Hvis ikke jeg er seksuel et par dage begynder jeg at drømme om sex, og sover dermed dårligt

Så jeg gør stort set noget ved det hver dag, når jeg kan komme til det. (kæresten har ferie, så gør det lidt sværere og kommer ikke når vi er sammen, og han er ikke så aktiv seksuelt mere, så gør det ikke mens han er der, for at det ikke bliver akavet.)

Men her de sidste 2 gange har det gjort ondt i nogle timer bagefter - ondt i underlivet. Jeg har så lige læst på denne side, at man skal kontakte FG hvis det gør ondt bagefter?!

http://www.sst.dk/publ/Publ2002/Barnivente/Pages/kap1.htm#Anchor3%20hvordan

Nogen af jer der har været ude for at det gør ondt bagefter, og måske har kontaktet fødegangen?

Har ikke selv kontaktet da jeg jo først ser det nu, og det stopper jo som sagt efter nogle timer..

Hvad syntes I jeg skal gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Er forresten i 29. uge

Anmeld

12. juli 2010

XXSS

Jeg har ikke selv prøvet det, men hvis du er usikker på noget, ville jeg da helt klart anbefale dig at ringe ud og spørge dem eller spørg egen læge...  Men mon ikke det er sammentrækninger du kan mærke?

Anmeld

12. juli 2010

mariamiss6

Jeg gætter på det er kraftige plukkeveer du får. Det får mange i forbindelse med orgasme når de er gravide.

Jeg selv oplevede det også, og også imens vi dyrkede sex. Altså jeg behøvede bestemt ikke orgasme for at få plukkeveer... Vi måtte desværre ret hurtigt droppe sexen her hjemme, fordi det simpelthen gjorde så ondt at jeg næsten tudede, og slet ikke kunne koncentrere mig om selve sexen....

Anmeld

12. juli 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men hvis du er usikker på noget, ville jeg da helt klart anbefale dig at ringe ud og spørge dem eller spørg egen læge...  Men mon ikke det er sammentrækninger du kan mærke?

Føles ikke sådan, er ikke noget der sådan kommer og går (i sek. eller min.) men en konstant smerte bagefter...

Men igen, der er jo ikke sket noget og den lille bokser jo fint rundt.. hm..

Anmeld

12. juli 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg gætter på det er kraftige plukkeveer du får. Det får mange i forbindelse med orgasme når de er gravide.

Jeg selv oplevede det også, og også imens vi dyrkede sex. Altså jeg behøvede bestemt ikke orgasme for at få plukkeveer... Vi måtte desværre ret hurtigt droppe sexen her hjemme, fordi det simpelthen gjorde så ondt at jeg næsten tudede, og slet ikke kunne koncentrere mig om selve sexen....

Hm.. plukveer har jeg haft rigtig meget - spevielt efter orgasmen, og jo de kunne da godt gøre ondt.

Men her bliver jeg slet ikke hård på maven, som ved plukveer og det er en konstant smerte, der ikke kommer og går i min. eller sek.

Det der undre mig.

Men altså den lille har det jo også fint, der bliver i hvert fald bokset rundt derinde osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.