? om køleskabe/skabe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Plysbjørnen

Det lyder måske lidt tåbeligt, men hvor tit gør i køleskabe og køkkenskabe rene.... og ja det er ikke bare uden på jeg mener...

Men når i tømmer hele indholdet ud på køkken bordet og skurer skidtet af på indersiden???

Ærligt så er jeg nok lidt af en skovl til at få det gjort... tror faktisk at sidste gang køleskabet og køkkenskabene blev gjort hovedrent var da vi flyttede ind her i hytten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Marco2

BetinaTrold skriver:

Det lyder måske lidt tåbeligt, men hvor tit gør i køleskabe og køkkenskabe rene.... og ja det er ikke bare uden på jeg mener...

Men når i tømmer hele indholdet ud på køkken bordet og skurer skidtet af på indersiden???

Ærligt så er jeg nok lidt af en skovl til at få det gjort... tror faktisk at sidste gang køleskabet og køkkenskabene blev gjort hovedrent var da vi flyttede ind her i hytten...

gør hvad???? 

Anmeld

11. juli 2010

ka li ja

BetinaTrold skriver:

det gør jeg slet ikke. jeg gør den hylde ren der skulle være beskidt når den er det. eller skuffen. men det hele får ikke en tur....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.