Billeder fra en dejlig (men VARM) weekend :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

..

Kære alle mødre.

Håber I har haft en dejlig weekend?

Vi har fået vores lille båd i vandet og heldigvis nyder ungerne at sejle ligesom vi gør. Derudover har vi været en del hos mine forældre (hvor båden ligger) og en tur i Odense Zoo
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

ka li ja

ser monster hyggeligt ud

hvorfor har pingvinerne armbånde på?

Anmeld

11. juli 2010

..

Tror det er for at dyrepasserne kan kende dem fra hinanden. De bliver håndfodret og så ricikerer de ikke at glemme nogen

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

Ser hygsomt ud. Gad godt ha' en båd.

Vi har været hos venner til grill fredag, hos venner til grill lørdag og idag har vi været ved stranden, så dejlig weekend.

Anmeld

11. juli 2010

Bamme

Dejlige pics.

Vi har haft en super weekend.

Igår tilbragte vi dagen hos nogle venner, ungerne badede bare i en lille pool hele dagen. Vi grillede og drak lækker hvis -og rødvin.

Idag har Nillert og jeg cyklet rundt, og været på golfbanen. Larsen har klippet hæk. Razz har ikke lavet en skid.

Anmeld

11. juli 2010

..

Marco2 skriver:

Ser hygsomt ud. Gad godt ha' en båd.

Vi har været hos venner til grill fredag, hos venner til grill lørdag og idag har vi været ved stranden, så dejlig weekend.

Det er også skønt, varmen er ligesom til at holde ud på vandet

Lyder som en dejlig weekend! Håber dig og din lille baby har det godt?

Anmeld

11. juli 2010

..

Bamme skriver:

Dejlige pics.

Vi har haft en super weekend.

Igår tilbragte vi dagen hos nogle venner, ungerne badede bare i en lille pool hele dagen. Vi grillede og drak lækker hvis -og rødvin.

Idag har Nillert og jeg cyklet rundt, og været på golfbanen. Larsen har klippet hæk. Razz har ikke lavet en skid.

Lyder skønt med lørdag hos gode venner og ikke mindst dejlig vin

Anmeld

12. juli 2010

linemus

Nårh, hvor er hun sød og glad på sin røde cykel. Dejlige billeder - I forstår da at nyde det

Synes godt nok varmen er hård med sådan en lille bebs. Især her til aften, hvor vi begge var ved at koge over, fordi hun skulle ammes. Normalt ammes hun i søvn om aftenen, men den gik slet ikke i dag, det var alt for varmt, og hun faldt først i søvn for en halv time siden.

Ellers har vi haft en god weekend. Var på stranden i går, men desværre opdagede vi pludseligt, at der var brandmænd, ved at Kasper blev brændt på ryggen. Tja... så legede vi vist ellers bare og spiste is. Det samme i dag Samt vasket tonsvis af tisse-tøj

- Line (der nu alligevel glæder mig til tirsdag, hvor de 3 store tager på 3-dages ferie med besserne. Så kan jeg lige overkomme at hygge mig med dem imorgen og lade roddet stå )

Anmeld

12. juli 2010

..

linemus skriver:

Nårh, hvor er hun sød og glad på sin røde cykel. Dejlige billeder - I forstår da at nyde det

Synes godt nok varmen er hård med sådan en lille bebs. Især her til aften, hvor vi begge var ved at koge over, fordi hun skulle ammes. Normalt ammes hun i søvn om aftenen, men den gik slet ikke i dag, det var alt for varmt, og hun faldt først i søvn for en halv time siden.

Ellers har vi haft en god weekend. Var på stranden i går, men desværre opdagede vi pludseligt, at der var brandmænd, ved at Kasper blev brændt på ryggen. Tja... så legede vi vist ellers bare og spiste is. Det samme i dag Samt vasket tonsvis af tisse-tøj

- Line (der nu alligevel glæder mig til tirsdag, hvor de 3 store tager på 3-dages ferie med besserne. Så kan jeg lige overkomme at hygge mig med dem imorgen og lade roddet stå )

Kan godt forstå at du trods alt glæder dig lidt de de tre store skal på ferie, så du lige kan trække vejret lidt

Hvordan går det med det der tisseri?

Anmeld

12. juli 2010

bette

åhh hvor ser det da bare monster lækkert ud.

og hvor er de skønne i trækvognen

ville give min  højre arm for liiiiige at stikke benet ned i det lækre vand der.. uhhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.