Er bare sånervøs og ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

SmillaN

Hej piger

Øv for bare en dag siden var jeg virkelig glad og tilfreds . Jeg har tidligere mistet 2. og havde bare sådan en god fornemmelse med denne graviditet.

I dag vågner jeg så med meget ondt i maven. Jeg slapper af hele dagen, men smerterne rykker sig ikke en meter. De sidder i højre side nede ved æggelederen . Jeg ringer til vagtlægen som vil se mig med det samme. Jeg kommer ind og vagtlægen undersøger mig udenpå maven og han kan konstatere at jeg skal på besøg ved en gynækolog, men afd vil ikke se mig før i morgen. Lægen har en mistanke til at jeg har en graviditet udenfor livmoderen . Kunne bare tude. Jeg brød helt sammen inden ved lægen, og da jeg kom hjem brød jeg jo også sammen og så lige foran vores dejlige 2 årige datter og øv det var ikke lige det jeg ville, men holder bare ikke til at det mislykkes.

en rigtig dårlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Riksen

Jeg håber at den sidder hvor den skal, og at det "bare" er noget harmløst. Jeg sender dig varme tanker.

Anmeld

12. juli 2010

Mettemus

Puha det lyder rigtig træls! Håber det er noget ganske harmløst (ved at flere herinde har været under mistanke for det samme men hvor det har vist sig at være fx stærke ligamentsmerter). Håber du får et hurtigt svar i morgen.

Held og lykke + stort kram!

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

Ej søde dig håber den sidder hvor den skal kæmpe kram til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.