Skal vist lige sparke mig selv i bagdelen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Maria-s

.. For nøj hvor synes jeg jeg er blevet tyk. Ikke babytyk, bare flæsket!...  Men jo jeg har da også kommet til at slippe tøjlerne lidt her de sidste 2 uger, hvilket så har givet tilbage med extra 2,5 kg!!  Seriøst?? SÅ meget synes jeg da heller ikke jeg har syndet. Overhovedet!...

Men hva det hjælper jo ikke noget bare at se undrene til. Jeg må jo bare indse at jeg er en af dem der ikke bare kan æde uden at yde, så i morgen er der aftale med motionscenteret på ny og så hedder den fra nu af 3 gange om ugen... Ellers ender jeg jo som en eller anden/ noget folk desperart forsøger at skubbe i diverse åer, søer og fjorde!..

Ville vel ikke så meget. Er bare lidt flov over mig selv og måtte ud med det til andre en kæresten der bare siger; jamen så lad være med at æd sådan du. Det er ris til din egen røv! (og mave og lår )

Maria 6+1 der havde HÅBET at hun kunne få lov til at synde uden konsekvens når hun nu eeeendelig blev gravid

Nogen andre der tør indrømme fråderi og dertil extra kg? og hvad gør/ gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Mettemus

Jeg vil godt indrømme frådseri af værste stuffe men for første gang i mit liv kan jeg holde til det - vægten siger stadig minus 1-2 kilo og har gjort det i snart ti uger. Hvor længe varer det mon før det held slipper op??

Men sejt at du kan tage dig selv i kraven og komme afsted i motionscentret

Anmeld

14. juli 2010

DK

He he he... Jeg tog fra 4+0 til 5+1 3 kg på ! 3 kg!!!!!!! JEBUS!!

Men nu er jeg jo 12+5 og jeg har ikke taget mere på siden! Jeg har læst et sted at det er almindeligt at tage 2-3 kg på i første trimester så jeg tog bare dem alle sammen på fra starten af, he he...

Jeg er faktisk her i de sidste uger begyndt at føle mig flæsket, men det er især efter at sommeren er braget igennem, og sådan en lille babybule man knapt kan se med tøj på og så KÆMPE store gravid-shorts/nederdele der er bare iKKE flatterende! Jeg kan slet ikke være i mit almindelige tøj mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.