Vaginal eller udenpå scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.204 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Marco2

Jeg skal jo scannes på tirsdag uanset hvad men kom til at tænke på hvordan det foregår.

Jeg vil være 10+5 der, så er det vaginalt eller kan de godt scanne udenpå maven på det tidspunkt?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Mary

Jeg tror de vil forsøge på maven først, men forbered dig på at de muligvis ikke kan se noget medmindre de forsøger med stueetagen 

Anmeld

11. juli 2010

Kaufie

Min NF var kun på maven - men jeg var så også 12+6.

Da jeg var inde til "tryghedsscanning" i sidste graviditet var jeg 9+0 - og der gik de direkte ind vaginalt - så det kan også være de vil gøre ved dig....

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

tænkte det nok ...

Nå, så må jeg sgu lige igang med epilatoren.. havde håbet det ku' udsættes til tættere på ferieafgang 

AG

Anmeld

11. juli 2010

Bamme

Marco2 skriver:

tænkte det nok ...

Nå, så må jeg sgu lige igang med epilatoren.. havde håbet det ku' udsættes til tættere på ferieafgang 

AG

Ved ikke hvordan du skal scannes, til min(e) NF'ere er jeg blevet scannet udenpå.

Fank god for that!

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

Bamme skriver:

Ved ikke hvordan du skal scannes, til min(e) NF'ere er jeg blevet scannet udenpå.

Fank god for that!

Jamen nf er først den 28. juli. Det her er en tidlig scanning pga mine aborter. Så jeg er "kun" i uge 10+4 eller sådan noget …

Anmeld

11. juli 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Jamen nf er først den 28. juli. Det her er en tidlig scanning pga mine aborter. Så jeg er "kun" i uge 10+4 eller sådan noget …

Hmm.. Mon ikke det er udenpå?

Arj, ved det sgu ikke, men spørg da på Øffen.

(Dér er halvdelen -MINDST, så kloge at de kan undvære hodet)

Anmeld

11. juli 2010

Muffinmus

jeg er scannet uden på til de private scanninger..men det offentlige er jo så drøn glad for dildoen., så svært at sige

Men umiddelbart burde de absolut kunne scanne udefra når du er så lagt, jeg blev scannet udefra 6+3 og vi kunne fint  se spunken:-)

Så altså, der er stor forskel på privat og offentligt:-)

pøj pøj med, håber du får billede med hjem, husk at spørge inden ui hvert fald.

Anmeld

11. juli 2010

Tynen

Jeg tror desværre ikke at du slipper for dildoscanneren

Da jeg blev scannet i 6+2 på en privatklinik kunne de fint scanne mig på maven.
Men da jeg blev "akutscannet" på hospitalet i uge 11+3 var det vaginalt. Der påstod de nemlig at man ikke kunne se så meget før efter de 12 uger medmindre man altså scannede vaginalt.

Heldigvis er det fuldstændig smertefrit - Det er bare blufærdigheden der lider et knæk

Pøj, pøj med det, AG!
Er sikker på at det hele er som det skal være!

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

Jamen på tirsdag er scaniningen på privatklinik, så håber at undgå plastivpenissen ellers sku' jeg ta' det som en på opleveren og tænke at "så fik jeg da noget i den uge"... LOOOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.