bløde efter fødsel i hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Liljesilas

Jeg ved ikke om dette emne hører hjemme her, men min sundhedsplejerske mener ikke det er normalt, så nu spørger jeg jer..

Jeg har nu blødt helt rødt blod i 14 dage, og det har ikke ændret farve. Ifølge min sundhedsplejerske, så skulle det nu være brunligt eller væk. Så jeg bliver naturligvis lidt nervøs, og vil derfor hører jer, hvor lang tid i bløde efter fødslen??

Hilsen Maya 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Valle81

mayapigen skriver:

Jeg ved ikke om dette emne hører hjemme her, men min sundhedsplejerske mener ikke det er normalt, så nu spørger jeg jer..

Jeg har nu blødt helt rødt blod i 14 dage, og det har ikke ændret farve. Ifølge min sundhedsplejerske, så skulle det nu være brunligt eller væk. Så jeg bliver naturligvis lidt nervøs, og vil derfor hører jer, hvor lang tid i bløde efter fødslen??

Hilsen Maya 

Kan ikke huske hvor meget jeg blødte da jeg fik Asta, men da Anton kom blødte jeg meget og længe.

Yes, men nåede kun lige at tænke det så blødte jeg igen. Tror jeg blødte i omkring 4-5 uger, friskt blod.

Anmeld

11. juli 2010

Liljesilas

Valle81 skriver:

Kan ikke huske hvor meget jeg blødte da jeg fik Asta, men da Anton kom blødte jeg meget og længe.

Yes, men nåede kun lige at tænke det så blødte jeg igen. Tror jeg blødte i omkring 4-5 uger, friskt blod.

ok så er det vel meget normalt..  Hvorfor skulle hun så til at gøre mig nervøs

Anmeld

11. juli 2010

Valle81

mayapigen skriver:

ok så er det vel meget normalt..  Hvorfor skulle hun så til at gøre mig nervøs

Ja jeg ved det ikke - vil også sige at det er helt normalt  - tror mange også bløder i 6 uger.

Hvis du ikke har ondt eller føler dig skidt tilpas så tror jeg alt er ok:0) Men selvfølgellig vær obs:0)

Anmeld

11. juli 2010

susser83

første gang blødte jeg i ca 8 uger det var så kejsersnit jeg fik dengang, her anden gang blødte jeg kun halvanden uge det var normal fødsel. Tror ikke du skal være så nervøs, det er meget individuelt fra person til person.

Knus Sus

Anmeld

11. juli 2010

Diana...

Jeg blødte i 8 uger  men ikke lige så meget som den første uge dit er vel også stilnet lidt af du bløder vel ikke lige så meget vel?

Anmeld

11. juli 2010

smokin

mayapigen skriver:

Hilsen Maya 

Nu har du jo fået kejsersnit så er det lidt anerledes.. jeg blødte i lige knapt en måned - tilsidst var det meget lidt, men der var også en periode hvor jeg troede at "nu var det ved at være slut" og så kom der lige en ordenlig omgang igen..

Jeg blødte frisk blod rimlig længe og det er der absolut intet i vejen med.. med mindre du bløder RIGTIG meget!

Anmeld

11. juli 2010

B&J

jeg fødte alm. og jeg blødte i 4 uger.... hvor to af gangene kom der en rigtigt stor klump tørt blod med ud som også er meget alm. selv om jeg fik et chok

Anmeld

11. juli 2010

Stald

Valle81 skriver:

Hejsa.

Jeg blødte i ca 6 uger de siger på hospitalet men kan bløde fra 1 dag efter og op til 6 uger.

Anmeld

11. juli 2010

Liljesilas

Zette skriver:

Nu har du jo fået kejsersnit så er det lidt anerledes.. jeg blødte i lige knapt en måned - tilsidst var det meget lidt, men der var også en periode hvor jeg troede at "nu var det ved at være slut" og så kom der lige en ordenlig omgang igen..

Jeg blødte frisk blod rimlig længe og det er der absolut intet i vejen med.. med mindre du bløder RIGTIG meget!

Nåå okay, jeg fik også kejsersnit, så det er nok ganske normalt. Jeg bløder en del, men ikke helt vildt meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.