Solskærm stor eller lille???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Käte

Jeg kunne godt tænke mig en af de nye sorte solskærme til barnevognene, men der er både en stor og en lille så hvordan ved jeg hvilken der er bedst eller jeg helst vil have når jeg ikke ved eller kan se forskellen på dem? Der er jo ikke nogen der er pakket ud nogen steder.. Nogen der har kendskab til dem og måske kan råde mig?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Kamelia

Käte skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en af de nye sorte solskærme til barnevognene, men der er både en stor og en lille så hvordan ved jeg hvilken der er bedst eller jeg helst vil have når jeg ikke ved eller kan se forskellen på dem? Der er jo ikke nogen der er pakket ud nogen steder.. Nogen der har kendskab til dem og måske kan råde mig?  

Har du et link? Kender ikke til nogle nye solskærme.

Vi har sådan en stor sort skærm, men den er købt i 2007. Den er ret stor og det fungerer godt i solen!

Kamelia

Anmeld

11. juli 2010

Käte

Kamelia skriver:

Har du et link? Kender ikke til nogle nye solskærme.

Vi har sådan en stor sort skærm, men den er købt i 2007. Den er ret stor og det fungerer godt i solen!

Kamelia

Jeg har ikke nogen link men tror bare du kan google dem, jeg har bare set dem i butikkerne og det kan da godt være at de så ikke er nye jeg har bare først set dem i butikkerne og på diverse barnevogne i år.....

Anmeld

11. juli 2010

line melias mor

vi har næsten lige købt en i babysam og det er det bedste køb jeg har gjort. vi valgte den store og efter min mening er den perfekt vi er rigtig glade for vores

Anmeld

11. juli 2010

Malene84

Er det sådan en? altså... den her er til mine tvillingevogn -men altså er det sådan en model du mener. Jeg ELSKER min, tror det er den store... den kan du hive i, så virker den også som myggenet  det er sgu smart. Ville ikke undvære min i hvert fald

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2010

Käte

line melias mor skriver:

vi har næsten lige købt en i babysam og det er det bedste køb jeg har gjort. vi valgte den store og efter min mening er den perfekt vi er rigtig glade for vores

Det er jo nok også bedre den er for stor end for lille, men stod du så ikke også og tænkte over hvilken str det så skulle være??

Anmeld

11. juli 2010

line melias mor

Käte skriver:

Det er jo nok også bedre den er for stor end for lille, men stod du så ikke også og tænkte over hvilken str det så skulle være??

nej slet ikke hellere for stor end for lille. den kan komme langt tilbage og langt frem alt efter hvordan det passer jer

Anmeld

11. juli 2010

Käte

Malene84 skriver:

Er det sådan en? altså... den her er til mine tvillingevogn -men altså er det sådan en model du mener. Jeg ELSKER min, tror det er den store... den kan du hive i, så virker den også som myggenet  det er sgu smart. Ville ikke undvære min i hvert fald

Ja det ligner sådan en og det er ret smart, jeg købte en af de der paraplyer og satte på i 2007 men den var ikke optimal og jeg brugte den en enkelt gang eller to og så endte det med en storble som hang ned for men det andet ser da pænere ud og så kan de jo også sidde op under den.

Anmeld

11. juli 2010

Käte

line melias mor skriver:

nej slet ikke hellere for stor end for lille. den kan komme langt tilbage og langt frem alt efter hvordan det passer jer

det var nemlig det jeg tænkte med den store om den kunne være så stor så man ikke rigtig kunne komme ind til eller komme til at give sut osv hvis du forstår men det kan man jo så godt hvis den kan rykkes tilbage.

Anmeld

11. juli 2010

line melias mor

Käte skriver:

det var nemlig det jeg tænkte med den store om den kunne være så stor så man ikke rigtig kunne komme ind til eller komme til at give sut osv hvis du forstår men det kan man jo så godt hvis den kan rykkes tilbage.

ja sagtens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.