Så fik jeg endelig tid og overskud til og skrive min FB.
Søndag morgen D. 20/6 kl 5 begyndte det jeg første trode var plukveer. Valgte og gå i bad fordi jeg trode at det ville hjælpe, og gik på sofaen derefter. kl 12 syntes jeg det var ved og være for meget (skal lige siges at det er min første og har ikk oplevet plukveer så viste ikk bedre) så ringede til fødegangen og de ville gerne se mig.
Kl. 13 kom jeg der ud, og fik taget blodtryk, og fik sat vee måler på. og den lå jeg med i 3 timer.
kl 16 kom jeg til scanning, og derefter fik jeg at vide at jeg først kom ud af syghuset når jeg havde min datter i hånden, da der var for lidt forstervand så hun havde det ikke alt for godt.
16.30 tilbage og få vee måleren på igen.
derefter lå med veer til kl 19 hvor jeg fik lagt en pille op som skulle sætte det hele igang plus fik lagt noget drop.
kl 21 var jeg kun åben 2 finger og der ville ikk rigtig ske noget så der valgte de og tage det sidste vand, og det var ikk så klart som det skulle, men var ikk kritiks endnu.
kl 23 fik jeg endelig lagt en blokade og kunne slappe lidt af, men det viste sig desværre at det kunne bette pigen ikk holde til så kl 00.30 kom de og fortalte mig at nu skulle hun altså ud og havde ikk åbne mig mere, så det skulle blive med akut kejsersnit.
så kl 01 blev jeg kørt ned på opperratsionstuen og kl 01.14 kom min lille pige til verden.
Hun var 48 cm og vejde 2530 g så hun var lille. og født 12 dage for tidligt i forhold til min termin.
Men den dag i dag har jeg verdens dejligste pige på 51 cm og 2850 g og hun vokser fint.
Men mange tak fordi du gad og læse, den blev lidt lang. 
M.v.h. Den stolte mor