Hønemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Marco2

Har lige lidt mere på hjertet

Men Thomas vil invitere mig på weekendophold til Båstad i Sverige på Golf/WEllness/hyggeweekend i september. SÅ vi lige får hygget os og får noget tid sammen inden nr. 2 kommer

Det er fra fredag til søndag.

Men jeg er sådan i 7 sind, for jeg har ALDRIG været væk fra Emily i så lang tid..... Og kan mærke det virkelig tager noget af glæden af den dejlige weekend han har i tankerne...

Og det er jo dødærgerligt for det bliver jo sikkert så dejligt. Men kan desværre ikke se udover at være væk fra hende i 2 nætter!!

Er jeg bare hønemor? Andre der er lige så bekymrede hvis de skulle afsted i 3 dage?

AG - åbenbart ikke så gammel/voksen som dåbsattesten siger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Kaufie

Du er ikke hønemor - det er lang tid - men du kan sagtens klare det!!

Jeg tror det vil være værst for dig - og det er selvfølgelig lidt øv, hvis det tager toppen af glæden over kæresteturen.

I forrige weekend blev William installeret hos mine forældre lørdag formiddag - og vi hentede ham først tirsdag eftermiddag!!!! Det var gået rigtig fint - vi fik et par MMS'er hver dag - og tirsdag morgen snakkede jeg endda med knægten - uden problemer.

....og han har altså også kun haft en nat ude før....

Anmeld

11. juli 2010

ka li ja

den er svær.

hvem har du der kan passe hende? en du/hun er tryg ved?

altså jeg ville sagtens kunne gøre det, men der er fordi jeg ved at mine unger elsker at være hos deres bedsteforældre, og de forkæler dem max men selvfølgelig ville jeg da savne dem undervejs

men jeg tror nu sagtens i kan klarer det alle 3

Anmeld

11. juli 2010

Bamme

Skulle også lige til at spørge hvem som skal passe.

Jeg ved godt der er delte meninger om det med hønemor tingen...

Men TAG DOG AFSTED, inden familieforøgelsen.

I overlever alle, I promise!

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

Vi har ikke aftalt noget med nogen, men det ville sandsynligvis være farmor og der er hun helt tryg. No probs der. Det eneste jeg er urolig for i den henseende er bedstefars lorte havebassin

Men ellers er jeg supertryg ved dem, og det er Emsen også. 

Jeg tænker bare at vi måske kunne vælge et sted tættere på, så vi i det mindste ikke havde 5-6 timers transport hver vej...

nej, hvor er jeg et utaknemmeligt skarn...

AG

Anmeld

11. juli 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Vi har ikke aftalt noget med nogen, men det ville sandsynligvis være farmor og der er hun helt tryg. No probs der. Det eneste jeg er urolig for i den henseende er bedstefars lorte havebassin

Men ellers er jeg supertryg ved dem, og det er Emsen også. 

Jeg tænker bare at vi måske kunne vælge et sted tættere på, så vi i det mindste ikke havde 5-6 timers transport hver vej...

nej, hvor er jeg et utaknemmeligt skarn...

AG

Kunne du ikke bare suse forbi byggemarkedet, og købe et Rionet, og dumpe hen over havebassinet?

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

De har lovet at sætte net over, men der er ligesom ikke sket ret meget, og det er ikke for at der er skortet på hentydningerne, så det kan da godt være jeg selv lige skal fikse det. Så må den da fise ind hvis jeg selv kommer med det... 

Anmeld

11. juli 2010

ka li ja

ok hønemor her er hvad du gør : du snakker lige med bessrene om de vil passe hende, og så siger du lige at det der bassin skal dækkes til. om du skal købe noget hegn til det eller noget. der er alligevel lidt tid til september, det kan i sagtens nå

og så skal du bare smutte lutte afsted og nyd det

Anmeld

12. juli 2010

linemus

Emsen kan sagtens klare det, det er jeg sikker på. Det er kun to nætter, og hun bliver sikkert forkælet og får jo 100% opmærksomhed, så hun får det da som blommen i et æg. Det er nok dig, der får det værst, og det er da rigtig synd for sådan en dejlig weekend. Mon ikke bare du/I skal springe ud i det og prøve det? Tingene er som regel altid meget værre INDEN man prøver det.

Knus Line

Anmeld

12. juli 2010

birgittemarie

Jeg forstår dig virkelig godt! Men samtidig synes jeg også, du skal afsted, for det lyder da så dejligt, det, han har fundet på. Net på det bassin og så afsted. Med hjertet i halsen, men jeg er sikker på, det bliver det hele værd, når du først er afsted og finder ud af, at du faktisk kommer til at slappe af og hygge dig med barnefaderen.

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.