Brev fra Skejby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Marco2

Så kom brevet endelig. Fik det igår og er indkaldt til tidlig scanning mandag morgen kl. 8.30.... Jeg har desværre ingen mulighed for at få fat i chef eller kollega så jeg kan ikke komme derud. Synes godt nok også det er liiige stramt nok tidsmæssigt, den forvarsel man får. Kan kun ringe derud hverdage ml. 10-12.30 men der er det jo for sent...

Har ringet på hovednummeret og fået lagt en besked, og så må man jo se hvad der sker. Men øv at man ikke lige får lige lidt mere tid, såman har en reel chance for at få fat i sit job, så man kan få fri...

Og så er der kommet tid til nf og MD.

Skal ind til nf den 28/7 så det er heldigvis i ferien.

Har jo selv bestilt en scanning til på tirsdag kl. 10, så det glæder vi os til.

AG - træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Kaufie

Det var godt nok MEGET kort tidsfrist..... Du kunne jo nemt være taget på ferie.... Mon det er et afbud du er kommet ind på??

På min arbejdsplads, ville jeg godt kunne komme de par timer senere - evt ringe til dem fra sygehuset og fortælle hvornår de kunne forvente at se mig. Men vi har jo heller ingen studerende for tiden, så..... Det er lidt noget andet....

Anmeld

11. juli 2010

Plysbjørnen

Marco2 skriver:

Så kom brevet endelig. Fik det igår og er indkaldt til tidlig scanning mandag morgen kl. 8.30.... Jeg har desværre ingen mulighed for at få fat i chef eller kollega så jeg kan ikke komme derud. Synes godt nok også det er liiige stramt nok tidsmæssigt, den forvarsel man får. Kan kun ringe derud hverdage ml. 10-12.30 men der er det jo for sent...

Har ringet på hovednummeret og fået lagt en besked, og så må man jo se hvad der sker. Men øv at man ikke lige får lige lidt mere tid, såman har en reel chance for at få fat i sit job, så man kan få fri...

Og så er der kommet tid til nf og MD.

Skal ind til nf den 28/7 så det er heldigvis i ferien.

Har jo selv bestilt en scanning til på tirsdag kl. 10, så det glæder vi os til.

AG - træt

Jeg ville bare ringe på arbejde og sygemelde mig... Og så tage til scanning....

Anmeld

11. juli 2010

Bamme

Hoold da op, det er ikke meget frist du har fået hva?

Kunne job ikke tænkes at sige det var ok at du tog til scanning, eller de ved måske ikke noget om Bette Bløp?

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

Altså jobmæssigt kunn jeg ALDRIG finde på at melde mig syg medmindre jeg stort set var døden nær. Det er slet ikke et begreb i min verden at pjække fra sit arbejde.

Og jeg har jo egentligt ferie, fra i fredags men en kollega ville sååå gerne ha' fri mandag og det var umuligt for ham at få fri fordi der så kun ville være 1 på kontoret til at tage telefonerne og det er for lidt. Så jeg indviliigede i at komme. Så vi er allerede for få på arbejde, så det dur slet ikke først at melde et par timer fri så sent. Det synes jeg ikke jeg kan tillade mig overfor den kollega der så kommer til at sidde alene tilbage, og får såå mega travlt. Og sure kunder der ikke kan komme igennem på tlf.

Og nej, de ved ikke noget endnu på jobbis om den kommende familieforøgning. Hvis ikke der er noget levedygtigt derinde er der jo ingen grund til at ha' meldt den op.. tænker jeg.

Men jeg må høre hvad de siger på SKejby imorgen. Ellers er det jo bare trælst, men vi har jo selv bestilt en tid til scanning tirsdag så vi får jo svar der uanset hvad. Men de penge ku' vi jo ha' sparet hvis vi får en tid på Skejby der

Men nu må vi se how it goes.

AG - hjemvendt fra strandtur

Anmeld

11. juli 2010

Kaufie

Ok - så forstår jeg godt du ikke kan tage de par timer fri! 

Og som du siger, så får I svaret om tirsdagen, så.....

Men synes godt nok du skal brokke dig lidt over den korte frist hvis de bliver det mindste sure over at du ikke dukker op på den planlagte tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.