Altså jobmæssigt kunn jeg ALDRIG finde på at melde mig syg medmindre jeg stort set var døden nær. Det er slet ikke et begreb i min verden at pjække fra sit arbejde.
Og jeg har jo egentligt ferie, fra i fredags men en kollega ville sååå gerne ha' fri mandag og det var umuligt for ham at få fri fordi der så kun ville være 1 på kontoret til at tage telefonerne og det er for lidt. Så jeg indviliigede i at komme. Så vi er allerede for få på arbejde, så det dur slet ikke først at melde et par timer fri så sent. Det synes jeg ikke jeg kan tillade mig overfor den kollega der så kommer til at sidde alene tilbage, og får såå mega travlt. Og sure kunder der ikke kan komme igennem på tlf.
Og nej, de ved ikke noget endnu på jobbis om den kommende familieforøgning. Hvis ikke der er noget levedygtigt derinde er der jo ingen grund til at ha' meldt den op.. tænker jeg.
Men jeg må høre hvad de siger på SKejby imorgen. Ellers er det jo bare trælst, men vi har jo selv bestilt en tid til scanning tirsdag så vi får jo svar der uanset hvad. Men de penge ku' vi jo ha' sparet hvis vi får en tid på Skejby der 
Men nu må vi se how it goes.
AG - hjemvendt fra strandtur
Anmeld