Gode råd til ømme gummer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.624 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

N&J

Ja, min datter har så været i et mildest talt slemt skrige/græde humør den sidste uges tid og tros for feber og ligende har jeg ikke kunne finde noget (udover varmen) indtil i dag, hvor jeg pludselig opdager 4 nye kind- eller sidetænder eller hvad de nu hedder der er på vej frem, den ene er brudt igennem, men hun er de sidste 3 nætter vågnet med en halv til en hel times interval, og jeg vil jo helst ikke have hun skal have mere ondt end højst nødvendigt, så gode råd søges STRAKS!!

Lige nu bytter jeg sutter (de ligger i køleskabet) ud løbende når hun vågner, og hun vil ikke have grubbet gummerne...

Knuz fra Jane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

serinasmor

jeg ved at min svigerinde brugte en bedøvende salve fra apoteket ... så prøv at gå på apoteket imorgen og spørg om de ikke har noget godt til det

Anmeld

11. juli 2010

line melias mor

vi har samme problem jeg gik på apoteket og fik noget jeg skulle sprøjte i munden på hende det hjalp overhoved ikke. jeg ringede så til min læge og fik noget på recept. det virker 

Anmeld

11. juli 2010

N&J

serinasmor skriver:

jeg ved at min svigerinde brugte en bedøvende salve fra apoteket ... så prøv at gå på apoteket imorgen og spørg om de ikke har noget godt til det

Det var så alt for sent jeg så det, men tror jeg skal en tur på apoteket i morgen, for de er rigtig hævede og så fire på en gang oven i denne varme, det er bare ikke sjovt.. 

Anmeld

11. juli 2010

N&J

line melias mor skriver:

vi har samme problem jeg gik på apoteket og fik noget jeg skulle sprøjte i munden på hende det hjalp overhoved ikke. jeg ringede så til min læge og fik noget på recept. det virker 

Jeg håber på at de snart bryder igennem og hendes læge er ikke meget for unødvendig medicin og det er jeg heller ikke, havde sådan lidt håbet på nogle husmoderråd.. men jeg må jo ty til det der virker, for synd for hende det er det i hvert fald.. 

Men tak for tippene.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.