Barnevogn - hvilken en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.582 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Fru.Mäes <3

Heej alle sammen

Kæresten og jeg er begyndt at kigge barnevogne, MEN fuck jeg synes det er svært. SÅ tænkte at jeg lige ville spørge jer:

Hvis I har købt barnevogn, hvilken mærke har I købt?

Og er der evt. nogen som kan anbefale et godt mærke?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Kaufie

Vi har i snart 3 år brugt en Emmaljunga BigStar Supreme 06 til William. Den har stået ude hele tiden -og vi har ikke været gode til at pleje det - og det bærer stellet også præg af - men kalechen er fin og vi har været glade for den.

Vi overvejer dog at investere i en ny til lillebror/søster - blot for at have en i vuggestue og en herhjemme.

I skal overveje følgende: skal den klappes sammen tit, hvor meget plads er der i bilen, bykørsel/offroad, hvor længe regner I med at bruge den (langt liggemål hvis de skal bruge den i 3 år) og skal den have blød/hård kaleche?

Anmeld

11. juli 2010

Sky

Hej Rikke

Jeg kan ikke fortælle dig om det er det rigtige valg vi har gjort - altså gi dig en anbefaling - da det er vores første barn så har ikke en masse erfaring med barnevogne

Men vi har kigget på mange forskellige og valgt en Trille Dream! - det er en stor vogn (stort liggemål) og den virker robust og det er vigtigt her hvor vi bor - Jeg kommer til at gå meget med den og ha den med på rideskolen så derfor skulle den kunne klare det  

Den er heller ikke frygtelig dyr og det spillede også ind...

Anmeld

11. juli 2010

Tanja Hedelund Jensen

Hejsa

Barnevogn er også et af de ting som vi ikke helt har fået styr på endnu... Vi helder mod en Emmaljunga, men der er bestemt ikke noget der er afgjort endnu.

Det der gørat vi er ret vilde med Emmaljunga er den måde man tager den fra hinanden fra... da det bliver mig der skal gøre det oftes, skal det være rimeligt nemt, da jeg ikke har de helt store arm- og finderkrafter.

En anden ting jeg ved med sikkerhed er,at jeg vil have min mor med ud og kigge på den, da hun over 25 år erfaring med barnevogne som dagplejemor...

Anmeld

1. august 2010

Tanja Hedelund Jensen

Ja så er der bestilt barnevogn mv. og det endte bestemt ikke som vi havdet forestillet os... Vi gik ind i butikkene med en klar fornemmelse af at det var en Emmaljunga vi skulle have, men da vi forlod butikken var det en Oddervogn vi havde endt med at bestille...
Jeg skal ikke kunne sige hvad det helt 100, var at vi skiftede mening, men er total tilfreds med beslutningen.

Så nu skalvi bare vente på at vi når til ultimo november, så lille bebsen kommer og vi skal have givet farmand et kørekort til barnevogn he he

Anmeld

4. august 2010

Nadia&Daniel

Vi har valgt at købe en startpakke for 4500.- for 13 dele:

De 13 dele: barnevogn, lift, pusletaske, badekar, tremmeseng, madras, 3 x lagner til vognen, hoved-halefad, regnslag, myggenet og dyne + pude (mener også vi får en puslehynde med i prisen)

Beskrivelse af barnevogn (fra nettet - hjemmeside: http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11852):

• Liggemål 97 cm. og inkl. lift, pusletaske
  • Aftageligt og vaskbart betræk i barnevogns- og liftkasse
  • Sammenklappelig barnevogns- og liftkasse
  • Højdejusterbart styr
  • Dobbelt bremser
  • Luftgummihjul (12") m. kuglelejer
  • Varekurv
  • Sølvfarvet letmetalstel
  • Vognen er EN 1888 godkendt
  • Sort vogn m. lyst inderfoer m. små mariehøns
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2010

kbh-tøs

Da det er vores første barn, kan jeg ikke komme med de store erfaringer. MEN, efter lange samtaler med alle vores venner, som har børn, samt kig og mærke/føle os frem, endte vi med en Odder.

Det der afgjorde det for os, var detaljen om at der er fuld rammedækning under kassen på en Odder. vi var ellers helt vilde med måden hvorpå man klikker en Emaljunga og Brio af på, men de understøtter ikke med fuld ramme under kassen. Dette skulle bl.a. betyde at vognen højst sandsynligt ikke ville kunne bære, når store søster/bror skal sidde på et søskende sæde på kassen.

Men noget af det der er vigtigst at få styr på først, er jeres budget og om den skal kunne klappes sammen og ned i en bil.

Anmeld

18. september 2010

Nickoline

Tuddelue )

Vi har vores skønne Emmaljunga Smart Duo Combi, fra vores store datter på 3 år. Og så har vi af svigerfar fået en ny brun Odder X-Dream med hård kaleche. Og til vores altan har vi en gammel marineblå silvercross kensington (som vi har sat helt i stand med nye hjul og farvet den op) så den står super smuk og ny til lillepigen skal putte om dagen.

Anmeld

18. september 2010

*A*

Odder Twin Zip har vi valgt (der er ikke så mange valgmuligheder hvis man vil have en tvillingebarnevogn)

Den bliver først hentet i Babysam når jeg har født

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

DitteMarie

Vi har valgt BRIO SPORT, fordi den kan komme i vores lille bil og den er let i forhold til mange andre, hvilket er en fordel, når den skal med ind og ud af bussen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.