Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bondepigen skriver: Nej men dog, hvor er det altså en god idé... Det er VIRKELIG flot!!! Laver du figurerne efter broderi mønstre?
Nej men dog, hvor er det altså en god idé... Det er VIRKELIG flot!!!
Laver du figurerne efter broderi mønstre?
Nej jeg har en bog med perle mønstre. Men jeg kunne nok godt bruge broderi mønstre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tulipan skriver: Super flot uro det rækker min tålmodighed vist ik til
Super flot uro det rækker min tålmodighed vist ik til
Mange tak. Jeg har ok tålmodig til nogen ting
Skouboe skriver: Hvor ser det bare godt ud
Hvor ser det bare godt ud
Mange tak.
TbCp skriver: Det ser skide godt ud!
Det ser skide godt ud!
Mange tak, er bare glad for at jeg kan lave det
Kristinewl skriver: Super god ide. Det med uroer har jeg også tænkt på fordi jeg lige nu får en million perleplader af begge piger. Jeg synes det er synd at bare gemme dem eller smide dem ud Jeg har i stedet for valgt at hænge dem på væggen i pigernes legeværelse. Det ser rigtig fint ud og pigerne er stolte over det. Jeg synes du er ret dygtig
Super god ide.
Det med uroer har jeg også tænkt på fordi jeg lige nu får en million perleplader af begge piger. Jeg synes det er synd at bare gemme dem eller smide dem ud
Jeg har i stedet for valgt at hænge dem på væggen i pigernes legeværelse. Det ser rigtig fint ud og pigerne er stolte over det.
Jeg synes du er ret dygtig
Ja en rigtig god ide. Jeg glæder mig til når min børn kommer hjem med nogen til mig
Trinehw skriver: hold da op, du er da dygtig.. hmm gad man selv var kreativ og havde tålmodighed
hold da op, du er da dygtig..
hmm gad man selv var kreativ og havde tålmodighed
Jeg er glad for jeg er kreativ, det er hyggeligt.
Tålmodighed har jeg til nogen ting, og SLET ikk til andre
lion skriver: Mange tak. Jeg har ok tålmodig til nogen ting
Ja, må være dejligt
lion skriver: Nej jeg har en bog med perle mønstre. Men jeg kunne nok godt bruge broderi mønstre
Ok, de er bare VILDT søde!
du er drøn hamrende kreativ! det er fedt Helene
Ni-ko-li-ne skriver: du er drøn hamrende kreativ! det er fedt Helene
Det er dejligt at kunne lave noget med sine hænder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128