Kronikertilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

enligmor1972

Hejsa

Jeg skal i efteråret igang med fertilitetsbehandling. Jeg har hørt nogle rygter om, at man kan søge kronikertilskud til medicinudgifterne. Er der nogen der ved noget om dette? Hvordan og hvorledes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Tropez

enligmor1972 skriver:

Hejsa

Jeg skal i efteråret igang med fertilitetsbehandling. Jeg har hørt nogle rygter om, at man kan søge kronikertilskud til medicinudgifterne. Er der nogen der ved noget om dette? Hvordan og hvorledes?

Hejsa

Jeg fik mit brev om kronikertilskud da jeg havde købt den første omgang medicin ca en uge efter kom brevet men jeg har allerede inden jeg købte medicinen fået tilskudet for jeg gav kun 2300kr for min medicin og der stod da også i den udskrift fra lægemiddelstyrrelsen at det galte fra før jeg købte noget til maj næste år tror jeg nok

Lene Held og lykke

Anmeld

10. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Følger lige med her.

Hvilke regler skal man opfylde? Kan ikke finde så meget om det, andet end at forbruget pr. år skal være højere end 15.000 et eller andet med tilskud... Jeg forstår det ikke helt....?

Anmeld

10. juli 2010

oo

på OUH fik vi at vide at man akn få kronikertilskud når man får IVF behandling (og altså ikke IUI behandling) og da sørger klinikken for at man får tilskuddet

Anmeld

12. juli 2010

AnneH

Jeg fik automatisk tilsendt et brev om mit kronikertilskud, da jeg var blevet tilmedlt IVF behandling.

Jeg fik tilskud på alt, men der er forskel på hvor mange procent man får i tilskud. Jo mere man køber jo højere et tilskud får man og jeg mener at der stod ved mig at hvis man kommer over et forbrug på 16000 ville man få tilskud på 100 %

Men sprøg da på klinikken, måske de ved det??

Anmeld

12. juli 2010

Tjuls

AnneH skriver:

Jeg fik automatisk tilsendt et brev om mit kronikertilskud, da jeg var blevet tilmedlt IVF behandling.

Jeg fik tilskud på alt, men der er forskel på hvor mange procent man får i tilskud. Jo mere man køber jo højere et tilskud får man og jeg mener at der stod ved mig at hvis man kommer over et forbrug på 16000 ville man få tilskud på 100 %

Men sprøg da på klinikken, måske de ved det??

Får man kronikertilskud, så skal man årligt selv betale 3400 kr selv til medicinen.. Resten bliver betalt.. Sådan fungere det ved mig, og jeg har fået kroniker i snart 7 år.. Dog pga. sygdom..

Anmeld

12. juli 2010

håber snart det er os

det søger de for dig også for du det bare tilsendt du skal ikke gøre noget

og alle for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.