Pizza snegle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.148 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

MorCamilla

Jeg har her til aften bagt pizza snegle, jeg har brugt tomatsous med krydderrier i, løg, skinke og ost...
Jeg synes de snager godt, men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt næste gang jeg skal i gang med at bage..
Så hvad kommer I inden i dem??

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Pia.

Nej har ingen gode idéer, men kunne godt tænke mig at bede om den opskrift du sider inde med - fra bunden... har aldrig lavet Pizzasnegle, laver altid mini pizzaer i stedet for... Så må jeg be' om Camilla... Knus fra Pia.

Anmeld

26. juni 2008

MorCamilla

Ja det må da da.. Jeg bruger såmænd bare en almindelig bolledej..

500 g. mel
2 spsk. honning.
125 g. magarine.
50 g. gær
2 dl. mælk
1 æg
50 g. sukker...

Det var en jeg fandt bag på en mel pose engang men jeg synes den er rigtig god til pizza snegle, for når den har hævet i ca 20-25 minutter så er den ikke så "klistret"...

Så ruller jeg den bare ud og putter fyld på og ruller sammen igen. og så i ovnen i ca 10-15 minutter...

Knus fra Camilla.

Anmeld

26. juni 2008

3rollinger

Mmmm, god idé med pizzasnegle. Lyder laekkert :P

Naar jeg laver almindelig pizza bruger jeg tit hakket koed, bacon, champigoner eller groen peber udover selvfoelgelig tomatsovsen og osten.

Men ellers kunne man jo ogsaa proeve med noget ananas, rejer og maaske lidt tun. Her kunne man ogsaa komme lidt groen peber paa fra den "groenne afdeling".

Eller hvad med poelser skaaet i tynde skiver (ved ikke helt hvordan de reagere overfor en pizzasnegl :)) bacon, tomatskiver og en anden groentsag....groen peber. Ved ikke hvorfor den groenne peber helt tiden vender tilbage, hi hi. Nej, maaske du selv kan finde paa noget bedre.

Que aproveches!!

Knus
Trine

Anmeld

11. juli 2008

Helle30

Jeg forestiller mig, man kan bruge, hvad det skal være som fyld. Der skal nok bare ikke være for store stykker af noget, for når man skal skære rullen, så tror jeg man smasker det hele sammen, hvis man skal skære igennen noget, der er hårdere/sejere end dejen.
Jeg er ihvertfald blevet inspireret så meget af denne tråd, at jeg vil lave en omgang p-snegle til aften. Har en rest kødsauce, som jeg ruller ind sammen med revet ost.
Det grønne indslag bliver som tilbehør: Sukkerærter af egen avl (drukner i dem nu), agurker i stave og nogle lækre cherrytomater.

- Helle

Anmeld

11. juli 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

500 g. mel
2 spsk. honning.
125 g. magarine.
50 g. gær
2 dl. mælk
1 æg
50 g. sukker...

Det var en jeg fandt bag på en mel pose engang men jeg synes den er rigtig god til pizza snegle, for når den har hævet i ca 20-25 minutter så er den ikke så "klistret"...

Så ruller jeg den bare ud og putter fyld på og ruller sammen igen. og så i ovnen i ca 10-15 minutter...

Knus fra Camilla.

Tak Camilla... havde slet ikke set du havde skrevet opskriften til mig...

har du nogle lækre idéer til hvad du putter på... :)

Knus fra Pia.

Anmeld

11. juli 2008

MorCamilla

PiaR skriver:

MorCamilla skriver:

500 g. mel
2 spsk. honning.
125 g. magarine.
50 g. gær
2 dl. mælk
1 æg
50 g. sukker...

Knus fra Camilla.

Tak Camilla... havde slet ikke set du havde skrevet opskriften til mig...

har du nogle lækre idéer til hvad du putter på... :)

Knus fra Pia.

Hejsa Pia..

Jeg plejer at putte tomatsuce, skinke, løg og bacon på... men sidst jeg lavede det, kom jeg grøn, rød og gul peber på også og det smager også rigtig godt.. og self. masser af oregano... :P

Knus fra Camilla.

Anmeld

22. juli 2008

zandramor

en god ting til pizza snegle er og forstege bacon-løg og oksekød på en pande med kryderri. og bruge den som fyld, så bruger jeg gerne peberfrugt og majs og ost..
og pizza topping tomat souse fra fakta...

Og i stedet for bolle dej bruger jeg gær dej.

50 g gær
2 spsk sukker.
1 d. varmt vand.
2 d. mælk.
1 tsk salt.
100 g olie.
600 g mel.

bliver altså rigtigt godt.

bages ved 200 gr. mellem 7-10 min kommer an på din ovn.

Anmeld

22. juli 2008

Mette+Mathias

Jeg plejer også at lave med oksefars og peberfrugt, derudover laver jeg nogle med pepperoni, og også nogle med skinke og ost.

Men i princippet kan du jo putte alt i, som du også putter ovenpå en alm. pizza, det skal bare skæres i små stykker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.