Hvad vejer jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.167 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Rahmberg.dk

Imellem 2 - 3 år

Vores pige vejer 12.4
Og jeg er simpelthen møg irrerteret over at høre farmor og oldemor sige hun er tyk...

Hilsen Berit, Aalborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

lonemus

Vores datter på snart 2 år vejer 12,6 kilo - og hun er altså ikke tyk, hun er helt indenfor kurven, som hun skal være!

Sikke noget fis at sige din datter er tyk........>(....jeg var blevet vildt tosset.....>(

Lone

Anmeld

25. juni 2008

Stumpen

Mathilde er knap 2 og vejer omkring de 13 kg.. Mathilde er på ingen måde tyk, men et stort barn pga. hendes kropsbygning og store hovede (L)
(H) Anja..

Anmeld

25. juni 2008

Christinahr

Øh, hvis det er det barn du har billeder af på din profil, er jeg lidt chokeret. Hun er da bare som hun skal være.

Anmeld

25. juni 2008

EliasNoah

Elias fylder 2 til sep og han vejer 12 kg

Anmeld

26. juni 2008

Pia.

Mads som fyldte 2 år i februar vejer 15 kilo - så jeg syntes da det lyder helt som det skal være med hensyn til din datters vægt...

Knus Pia.

Anmeld

26. juni 2008

3rollinger

Min soen er lige knap to aar og vejer vist omkring de 13 kg og han er helt perfekt. Hverken for tyk eller for tynd :)

Og det er din datter ogsaa saa vidt jeg kan se udfra billederne :).

Anmeld

26. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse blev 2 i feb og vejer 13,7 kg. Han er ikke tyk, så jeg kan ikke forestille mig din datter er. Og det skal de da ikke blande sig i ;)

(H)

Anmeld

26. juni 2008

MorCamilla

Mikkel vejede 12,7 til 2 års tjek på sygehuset... Jeg synes bestemt ikke det lyder som om din datter er tyk... i mine øre lyder omkring 10 - 14 kilo meget normalt i den alder...

Anmeld

26. juni 2008

Honningblomst

Rahmberg.dk skriver:

Imellem 2 - 3 år

Vores pige vejer 12.4
Og jeg er simpelthen møg irrerteret over at høre farmor og oldemor sige hun er tyk...

Hilsen Berit, Aalborg

Kommer jo an på om hun er 20 cm eller 1 m...om hun er buttet eller ej.
Min søn vejer 13,7kg til morgen og er 90 cm eller deromkring.
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.