Maven 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Jibbe

Hmm endnu et mavebillede... nu må han godt snart komme uuuud til mig... men det er da næsten til at overkomme at der MAX er 5 uger til vi ser ham Håber dog stadig lidt på en lille julidreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Jibbe

Haha med mega sofahår

Anmeld

9. juli 2010

LinLin

Dejlig stor mave!  Ved også bare at jeg bliver utålmodig/TRÆT AF DET når jeg når uge 37

Jeg håber på et august-barn

Anmeld

9. juli 2010

Jibbe

Mor til David skriver:

Dejlig stor mave!  Ved også bare at jeg bliver utålmodig/TRÆT AF DET når jeg når uge 37

Jeg håber på et august-barn

Ja jordmoderen skød ham også til at veje 3 kg i sidste uge... så han er klar til at komme ud til mig Det er vildt så hurtigt tiden går alligevel... jeg synes jo næsten lige vi er blevet gravide...

Anmeld

10. juli 2010

LinLin

Jibbe skriver:

Ja jordmoderen skød ham også til at veje 3 kg i sidste uge... så han er klar til at komme ud til mig Det er vildt så hurtigt tiden går alligevel... jeg synes jo næsten lige vi er blevet gravide...

Jeg synes første halvdel gik langsomt, men jeg var også meget nervøs for om det skulle gå godt den gang... Men derefter: rigtigt stærkt! Er lige gået på barsel (eller det gør jeg fra fredag - men har ferie indtil da )

Anmeld

10. juli 2010

Jibbe

Mor til David skriver:

Jeg synes første halvdel gik langsomt, men jeg var også meget nervøs for om det skulle gå godt den gang... Men derefter: rigtigt stærkt! Er lige gået på barsel (eller det gør jeg fra fredag - men har ferie indtil da )

Skønt at du er gået fra... det er fantastisk ikke at skulle gå på arbejde med den mave og jeg troede barslen ville virke uendelig, og nu er den første uge fløjet afsted og jeg ved at de næste 2 kommer til at gå lige så stærkt med alle de planer jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.