Blefri-helvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

linemus

1. feriedag = ingen ble. Begge unger var med på ikke at få ble på i morges, og så var projekt blefri skudt igang. Det er blevet til et par lorte-underbukser og mindst 10 par underbukser/bukser med tis og et minimum af sidstnævnte i toilettet/potten.

Hvordan gør man det her? Er der håb forude, eller kan jeg lige så godt give op på forhånd? Det er jo ikke sådan at de kommer remsende og siger til inden - er de så ikke klar? Men når tøserne insisterer på, at de ikke bruger ble mere, vil man så ikke antage, at der ER klar?

Line - kan lugte tis allevegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

..

Først lige et ønske om en dejlig ferie til dig og din familie

Jeg ved det virkeligt ikke, måske er det fordi de er to? Altså at de egentligt er klar, men de leger bare så godt sammen at de glemmer at sige til? Nogen gange i begyndelsen når Smilla var meget optaget af nogen kunne hun også glemme at sige til..

Ikke fordi det hjælper dig, bare en tanke - Mon det kunne hjælpe med vingummier? Smilla fik 1 når hun tissede og 2 når hun lavede det store på toilettet

Anmeld

9. juli 2010

Kaufie

Vi har det ligesådan - bare "kun" gange 1.....

William siger når han HAR tisset - og sidder i en sø eller har våde fødder.... Og så skal tøjet af.... Hvordan får man dem til at indse fidusen med at sige til FØR de bliver våde???

Mette, lettere stresset over at der kun er 3 uger til det her projekt...

Anmeld

9. juli 2010

Louise mortil4

vi har i samarbejde med DPen fået Lærke og Liv renlige (der sker uheld hvis de leger for godt sammen eller det ikke går hurtigt nok ) Vi har gjort det at vi i 1 uge rendte frem og tilbage med dem hver 30 min til de fattede pointen også forøgede vi det langsomt til at vi nu spøger hver 1½ time hvis ikke de selv har fået tisset ind mellem eller før hvis de har drukket meget, men f.... det har været hårdt og det har virkelig kunnet mærkes i vasketøjsbunken og det kræver meget tålmodighed. Da vi startede sagde de heller ikke selv til før de havde tisset så det var bare med at holde øje med tegn på at de skulle tisse.

Håber i får en dejlig ferie trods projekt blefri.

Anmeld

9. juli 2010

Muffinmus

sindsmæssigt er de nok klar, men deres krop er ikke...de kan slet ikke læse signalerne...

Vi droppede vores projekt igen da han ikke altid huskede det og det synes jeg var synd...så nu har han den på igen til han er mere klar, snart forhåbenligt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.