Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linemus skriver: ... Så det bliver ordenligt rent? Mange bukser kan jo ikke tåle 60 grader, og jeg vil helst nøjes med at vaske det hele sammen i een vask, så jeg kan nå at få et lager rent til imorgen.Ja, vi er startet projekt blefri
... Så det bliver ordenligt rent? Mange bukser kan jo ikke tåle 60 grader, og jeg vil helst nøjes med at vaske det hele sammen i een vask, så jeg kan nå at få et lager rent til imorgen.Ja, vi er startet projekt blefri
Ja det vil jeg da mene du kan... Det gør jeg da....
Hmm... Jeg må være dig svar skyldig. Jeg vasker altid selv på 60 grader.Jeg mener dog (Men du skal ikke grine hvis det ikke er rigtigt ) at man kan købe noget skyllemiddel der skulle være uhyre effektivt selvom man kun vasker på 40 grader.Mener det var Ariel, men er ikke sikker...
Tynen skriver: Hmm... Jeg må være dig svar skyldig. Jeg vasker altid selv på 60 grader.Jeg mener dog (Men du skal ikke grine hvis det ikke er rigtigt ) at man kan købe noget skyllemiddel der skulle være uhyre effektivt selvom man kun vasker på 40 grader.Mener det var Ariel, men er ikke sikker...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128