Jeg blir skør!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Mettemus

Charlotte987 skriver:

Jeg er 12+5 henne, og man kan stadig ikke rigtig se noget på mig. Jeg har været til scanning hvor selve scannigen var rigtig fin. Så slap du bare helt af, det kommer nok snart, folk er jo som sagt forskellige. Du skal også tænke på at det slet ikke er sikker at du er så langt henne som du tror, jeg blev sat 14 dage tilbage da jeg havde været til scanning nemlig.

Nej jeg har nemlig også tænkt på at selvom jeg er nogenlunde sikker på sidste graviditet er det jo ikke sikkert at scanningen er enig. Nu må vi se. I er heldigvis rigtig gode til at hive mig ned på jorden igen når jeg hidser mig selv helt op - tusind tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Nå så der var alligevel nogle varsler/symptomer? Så er jeg lidt mere rolig... Tak for det lange svar

Ih nu er jeg lidt mere spændt end nervøs for på scanningen tirsdag. Det blir lidt vildt

Godt at du er mere rolig. Jeg er veksler meget mellem superspændt og supernervøs for i morgen! Men både kæresten og jeg har aftalt at alt er i fineste orden, og så kan det ikke være anderledes

Anmeld

12. juli 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Godt at du er mere rolig. Jeg er veksler meget mellem superspændt og supernervøs for i morgen! Men både kæresten og jeg har aftalt at alt er i fineste orden, og så kan det ikke være anderledes

Sådan en aftale har vi også det meste af tiden. Hver gang en af os begynder på noget "hvad nu hvis ikke ... " ender vi altid med at forsikrer hinanden om at det er vores tur til at være heldige nu. Puha... hvornår skal i scannes i morgen?

Anmeld

12. juli 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Sådan en aftale har vi også det meste af tiden. Hver gang en af os begynder på noget "hvad nu hvis ikke ... " ender vi altid med at forsikrer hinanden om at det er vores tur til at være heldige nu. Puha... hvornår skal i scannes i morgen?

Sådan har vi det også - dumme tanker er forbudte!

Vi skal scannes kl.13.30 - hvad med jer?

Anmeld

12. juli 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Sådan har vi det også - dumme tanker er forbudte!

Vi skal scannes kl.13.30 - hvad med jer?

Heldigvis allerede kl 8.30 så det er bare op og afsted - ingen plads til at blive nervøs. Skønt skønt.

Så lige i et andet indlæg at du skal på arbejde inden. Det er da også rart at få tankerne lidt på afstand i stedet for at gå og tænke hele formiddagen

Anmeld

12. juli 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Heldigvis allerede kl 8.30 så det er bare op og afsted - ingen plads til at blive nervøs. Skønt skønt.

Så lige i et andet indlæg at du skal på arbejde inden. Det er da også rart at få tankerne lidt på afstand i stedet for at gå og tænke hele formiddagen

Ja, det er da skønt at det er tidligt på dagen.

Ja, det er ganske udmærket at arbejde inden scanningen - tror ikke jeg ville kunne finde ro, hvis jeg skulle gå og glo herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.