Hay tøser og mænner tongue.gif
Drengene og jeg har simpelthen bare haft den hyggeligste dag i dag :))
Efter jeg havde hentet dem begge spiste vi en is og legede i gården. Vi spillede fodbold, og Theodor og William kørte bagefter rundt på hver sin cykel (W har en balancecykel som han elsker (L)).
Vi spiste tidlig aftensmad og så børnetime alle sammen. Bagefter sad vi og tegnede og hyggede :D Theodor lavede et gækkebrev til Michael (der er jo heller ikke særlig lang tid til påske ;)) så det står i Michaels badeværelsesskab og venter på han kommer hjem fra Bruxelles sent i aften (L) William tegnede til "bar" (far) på en toiletrulle, jeg hjalp med at tegne et ansigt og sætte hår på, så denne alternative toiletrulle-mand med gavepapirs-hår står nu også og troner i samme skab, ved siden af gækkebrevet 8D
Til sidst fik de begge godnathistorie, så nu er der ro, og de var begge super glade og lå lige og sludrede et kvarters tid efter jeg var gået ud :) De er bare så søde sammen og SÅ glade for hinanden (L) at jeg helt smelter over dem (L)
(H) fra Tina der vist lige skal have ryddet lidt op i hytten, det trænger der til ;)
Anmeld