Super hyggelig dag med mine 2 drenge :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Doktor Doolittle

Hay tøser og mænner tongue.gif

Drengene og jeg har simpelthen bare haft den hyggeligste dag i dag :))
Efter jeg havde hentet dem begge spiste vi en is og legede i gården. Vi spillede fodbold, og Theodor og William kørte bagefter rundt på hver sin cykel (W har en balancecykel som han elsker (L)).

Vi spiste tidlig aftensmad og så børnetime alle sammen. Bagefter sad vi og tegnede og hyggede :D Theodor lavede et gækkebrev til Michael (der er jo heller ikke særlig lang tid til påske ;)) så det står i Michaels badeværelsesskab og venter på han kommer hjem fra Bruxelles sent i aften (L) William tegnede til "bar" (far) på en toiletrulle, jeg hjalp med at tegne et ansigt og sætte hår på, så denne alternative toiletrulle-mand med gavepapirs-hår står nu også og troner i samme skab, ved siden af gækkebrevet 8D

Til sidst fik de begge godnathistorie, så nu er der ro, og de var begge super glade og lå lige og sludrede et kvarters tid efter jeg var gået ud :) De er bare så søde sammen og SÅ glade for hinanden (L) at jeg helt smelter over dem (L)

(H) fra Tina der vist lige skal have ryddet lidt op i hytten, det trænger der til ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Heidi.

Hej Søde..

Hvor det dog bare lyder dejligt. Jeg ville ønske at jeg kunne sige at jeg også havde det overskud som du udviser... Det er virkelig dejligt at hører at du har det så dejligt, jeg kan godt huske hvórdan du havde det engang..
Dr D... du er mit forbillede:$

(H)

Anmeld

27. juni 2008

st

Det lyder til at I har haft en rigtig dejlig dag sammen. Det er bare så fantastisk når man har sådanne dage med ungerne.

Håber Michael blev glad for gaverne.

st.

Anmeld

29. juni 2008

Heidimed lea

j der findes ikke noget bedre end hjemmehygge dage med ens unger, og de nyder det. dejlig at man ikke altid skal ud af huset for at nyde hinanden. :D har tit lagt mærke til hvordan både rasmus og Lea nyder en dag i haven med at samle ukrudt og vande blomster. bare nærværet og det vi er sammen er nok.
knus Heidi:):)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.