Syrnet Modermælkserstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Lise

Nogen med erfaring med sådan noget?

Casper har i en periode fået Nan 1, hvilket han fik lidt ondt i maven af, og der gik ofte 4-5 dage mellem afføring. Skiftede til syrnet mme, og så skal jeg love for der kom gang i systemet, så han har skidt tyve gange dagligt de seneste fem dage. Er ret træt af lortebleer efterhånden  Desuden er han meget træt - ved ikke om han er drænet pga diarre, eller han er træt fordi han ikke sover ordentligt da han skal skide hele døgnet. Nu prøver jeg at køre mix, så han får to flasker nan, så en syrnet, og så forfra... men er det en ok måde at gøre det på? eller hvad skal jeg gøre for ham?

Han bliver fire mdr i overmorgen - tænkte på at lave en ultratynd kartoffelmos for at sætte maven i ro. Er det en dum/god ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Mary

Har ingen erfaring med det, men jeg tænker bare, istedet for en tynd gang kartoffelmos, hvad med så at give ham noget vælling? Skid da hul i der er to dage til 4 mdr, SÅ præcist hænger jeg mig ikke i datoer  I øvrigt står der fra 6 mdr på vælling, men det er kun fordi de nu anbefaler modermælk til 6 mdr. De må gerne få vælling fra 4 mdr - bare en sidebemærking  

Anmeld

9. juli 2010

Stumpen

Til mathilde brugte vi allomin.. Hver anden flaske alm og hver anden flaske syrnet... Victoria havde så en anden mave, så hun fik udelukkende syrnet, så mit svar er at du sagtens kan skifte mellem alm. og syrnet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.