(juni) Hvordan går det med jeres små poder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

SaNiNa

Her går det stille og rolig vi kæmper stadig en del med putningen om aften og så han begynd at vågne omkring kl 22 og være frisk.

Men ellers går det stille og rolig Nicklas har taget sine første skridt, klapper, knipser sige nogle få ord, kravler op af ruchebanen og rucher med på maven.

Ja og så han en være morpyller, nu her hvor jeg ikke kan/må løfte på ham. men sådan er det vel altid.

Hvordan går det med jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Lady Marion <3

Det går godt med Aexander , har haft en masse vrøvl med ørene men har nu fået dræn , det virker heldigvis ,, Han er heller ikke den nemmeste når det drejer sig om søvn , han vågner tit i løbet af natten  men er nem at putte om aftenen . Han går og små løber , siger 4-5 ord og spiser rigtigt godt   Hva er der galt med dig siden du ikke må løfte ??

Anmeld

2. august 2010

SaNiNa

Muffi . skriver:

Det går godt med Aexander , har haft en masse vrøvl med ørene men har nu fået dræn , det virker heldigvis ,, Han er heller ikke den nemmeste når det drejer sig om søvn , han vågner tit i løbet af natten  men er nem at putte om aftenen . Han går og små løber , siger 4-5 ord og spiser rigtigt godt   Hva er der galt med dig siden du ikke må løfte ??

Iiih de bliver bare så store.

Nicklas er osse begynd tat gå rigtig nu, og siger så mange ord og er blevet en meget bestemt herre.

Jammen jeg har fået en infektion i mit ar fra ks´et og bølvler stadig meget med det. Så glæder mig meget til min læge kommer fra sommerferie for det bliver bare ikke bedre.

Anmeld

2. august 2010

Lady Marion <3

Sanne og Nicklas skriver:

Iiih de bliver bare så store.

Nicklas er osse begynd tat gå rigtig nu, og siger så mange ord og er blevet en meget bestemt herre.

Jammen jeg har fået en infektion i mit ar fra ks´et og bølvler stadig meget med det. Så glæder mig meget til min læge kommer fra sommerferie for det bliver bare ikke bedre.

Gulp ,,, kan det begynde at volde problemer så længe efter ??

Ihh tiden går alt for stærkt med dem syntes jeg .. Alexander siger også ord og så er han begyndt at snakke lange sætninger totalt sort   Dybt morsomt

Anmeld

9. august 2010

SaNiNa

Muffi . skriver:

Gulp ,,, kan det begynde at volde problemer så længe efter ??

Ihh tiden går alt for stærkt med dem syntes jeg .. Alexander siger også ord og så er han begyndt at snakke lange sætninger totalt sort   Dybt morsomt

Jeg har jo haft lidt problemer med det hele tiden. men er det bare rigtig av av.

Ja de er så hurtige vores (små) store bøller, kan slet ikke forstå hvor det sidste år er blevet af det er gået så stærkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.