Rikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Stumpen

Hej..

jeg har lige kigget i dit diverse album.. Er det bare gået min næse helt forbi at du tager billeder eller er det en anden Lyngholm der er tale om?
(H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

rlyn

Nej, den er god nok :)
Jeg tager billeder på amatørplan. Jeg har altid elsket at fotografere, har bare aldrig taget mig tid til at lære det tekniske i dybden :)

Knus
Rikke (H)

Anmeld

26. juni 2008

3rollinger

Men du har noget "feeling" kan man se. Selvom du maaske ikke har alle de tekniske detaljer (fordi du siger det, jeg kan ikke se det) paa plads, saa er det nogen imponerende billeder. Virkelig flotte. Mange heste!! ;)

Nu maa du igang med at laere et redigeringprogram :D Saa du sagde at den del ikke var helt paa plads endnu.

Knus
Trine

Anmeld

27. juni 2008

rlyn

Trine: tak skal du have :) Og ja, heste er bland favoritterne at fotografere.
Mht at lære mere af det tekniske, så er det på listen af "to do", når jeg er færdig med at læse :)

Knus
Rikke
...og det må da syde i Spanien pt :D

Anmeld

28. juni 2008

3rollinger

Aah ja, hernede er omkring 40º, saa vi fryser ikke. Og Madrid holder jo saa dejligt paa varmen, saa vi har taet paa de 30 º om natten.

Men saa er det dejligt at vaere ved poolen hele dagen. Og ungerne er nogen vaerre vandhunde der naeste ikke er til at faa op igen.

Har dog vaeret saa ubetaenksom at blive lidt braendt paa ryggen idag. Plejer ellers at vaere ret paapasselig.

(H)
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.