Jordmor idag uhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Patrick07

Uhh idag skal jeg til sådan noget åben konsultation med en jordmor.. for lige at tjekke op på at lille manden har det godt inden vi tager til Italien wee.. mærker self. liv og sådan men vil heller have ok for at tage afsted hehe.. GUD hvor glæder jeg mig til at høre deres bud på hvor stor han er her i uge 27+4  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

misslea

Patrick07 skriver:

Uhh idag skal jeg til sådan noget åben konsultation med en jordmor.. for lige at tjekke op på at lille manden har det godt inden vi tager til Italien wee.. mærker self. liv og sådan men vil heller have ok for at tage afsted hehe.. GUD hvor glæder jeg mig til at høre deres bud på hvor stor han er her i uge 27+4  hehe

Iiihhh hvor spændende....

Rigtig god fornøjelse.... - jaaah det er spændende at se, hvor store de små guldklumper vokser sig derinde...

Vi skal til 3D/4D scanning i morgen.... og kan næsten ikke vente... håber også at alt er perfekt derinde, og at lillepigen vokser som hun skal!!!

Du må lige opdatere på dit jordemoderbesøg!!!

Mange fra Lea

Anmeld

9. juli 2010

Patrick07

misslea skriver:

Iiihhh hvor spændende....

Rigtig god fornøjelse.... - jaaah det er spændende at se, hvor store de små guldklumper vokser sig derinde...

Vi skal til 3D/4D scanning i morgen.... og kan næsten ikke vente... håber også at alt er perfekt derinde, og at lillepigen vokser som hun skal!!!

Du må lige opdatere på dit jordemoderbesøg!!!

Mange fra Lea

Kommer så lige der ind og ser at åben konsultationer er flyttet til om torsdag pr. 1/7.. FLOT  så nu må jeg vente til torsdag i næste uge øvøv

Anmeld

9. juli 2010

misslea

Patrick07 skriver:

Kommer så lige der ind og ser at åben konsultationer er flyttet til om torsdag pr. 1/7.. FLOT  så nu må jeg vente til torsdag i næste uge øvøv

ej altså hvor øv!!!!

Der er bare ikke noget værre end at sætte næsen op efter noget, og gå og glæde sig.... og så bliver det udskudt... boohoo!!!

Anmeld

9. juli 2010

Patrick07

misslea skriver:

ej altså hvor øv!!!!

Der er bare ikke noget værre end at sætte næsen op efter noget, og gå og glæde sig.... og så bliver det udskudt... boohoo!!!

Rent ud sagt... Årh jeg syntes det noget pis hehe.. havde virkelig glædet mig til at få skønnet lille manden på længde og vægt.. men nu får kæresten så heldigvis mulighed for at komme med på Torsdag, så en god ting kom der da ud af det

Anmeld

9. juli 2010

misslea

Patrick07 skriver:

Rent ud sagt... Årh jeg syntes det noget pis hehe.. havde virkelig glædet mig til at få skønnet lille manden på længde og vægt.. men nu får kæresten så heldigvis mulighed for at komme med på Torsdag, så en god ting kom der da ud af det

ja øv øv øv!!!!

Men ja - dejligt at din kæreste kan komme med på torsdag... så er det da ikke helt uden gode nyheder

Anmeld

15. juli 2010

Patrick07

SÅ er jordmor besøget overstået.. lillemanden blev skønnet til 1.100 gram også stod han allerede fast med hoved i bækkenet.. vildt

Anmeld

17. juli 2010

Siber

Patrick07 skriver:

SÅ er jordmor besøget overstået.. lillemanden blev skønnet til 1.100 gram også stod han allerede fast med hoved i bækkenet.. vildt

godt det gik godt, og hvor vildt han allerede er fast i bækkenet!

Jeg er spændt på om jeg får endnu en UK ligesom de 2 andre, ikke fordi det betyder noget, jeg skal uanset have PKS. Men pt får jeg kun spark ned ad

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.