Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg fødte for 4 mdr siden og har haft min menes 2 gange siden. Nu er jeg gået 1 uge over tid, men tester (heldigvis) bragende negativ.

Er det normalt at menes pludselig udebliver uden grund?

Andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Decoban

nu fik jeg godt nok først min mens 8 mdr efter fødslen, og kun haft den 3 gange indtil nu, men den er slet ikke regelmæssig endnu, jeg vil slet ikke kunnne sige om jeg er gået over tid...

Du skal huske på, at du ikke kan regne med at din cyklus er lige så lang som den var inden fødslen, det kan nemt have ændret sig, og gør det for de fleste..

vil mene at der ikke er så meget andet at gøre end at vente og afse, måske teste en gang i ugen, og har du ikke fået mens om 3-4 uger og heller ingen positiv test, så måske tage forbi lægen og høre ad...

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Ja det er helt normalt selvfølgelig skal man passe på og være op og tjekke når man går over tid. Men det kan tage et helt år før din krop er i en normal fast rytme igen. 

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Jeg tror at det er meget normalt.. Bare husk præventationen!!

Min mens kom ret hurtigt efter... men den har aldrig været på slaget så jeg vidste præcis, hvornår den skulle komme  eller noget (ellers så har det bare aldrig rigtig "interesseret" mig at huske på det)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.