??? Gunnar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Stumpen

Jeg er ikke gravid, men går lidt og leger med tanken om at hvis jeg får en dreng skal han hedde Gunnar til mellemnavn,efter min højtelskede afdøde bedstefar, men kan INTET navn finde til at sætte foran så det lyder godt...

Har du et forslag??
Qnus Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Bamseboet :D

Max
melvin
Mattis

de er søde, og passer til din datters navn syns jeg.

(H)

Anmeld

25. juni 2008

Rasmine

Ole?
(Ole Gunner Solskjær...én eller anden fodboldspiller...???)
;)

Anmeld

25. juni 2008

Rahmberg.dk

Hejsa...

Hans Gunnar
Per Gunnar

Det syntes jeg lyder ganske pænt, og har enda mødt det før.
Tænker i det som et udtale navn.. altså et i siger eller bare som mellemnavn ?

Hilsen Berit

Anmeld

25. juni 2008

Stumpen

Det vil bare blive et mellemnavn..
Men de navne I har nævnt er ikke lige mig desværre, så kom endelig med flere bud ;)
(H) Anja..

Anmeld

25. juni 2008

charlottekri

jeg har det sådan at hvis man ikke bruger mellemnavnet til daglig, så behøver det ikke at matche... min datter hedder maja birgit (det sidste efter sin afdøde bedstemor) men kan godt forstå hvis i vil have det. bare en lille kommentar ;)

Anmeld

25. juni 2008

Rahmberg.dk

charlottekri skriver:

jeg har det sådan at hvis man ikke bruger mellemnavnet til daglig, så behøver det ikke at matche... min datter hedder maja birgit (det sidste efter sin afdøde bedstemor) men kan godt forstå hvis i vil have det. bare en lille kommentar ;)

Vores kommende pige får også et mellemnavn, som heller ikke kommer til at matche.. hun kommer til at hedde Vibeke Rita
Fornavnet efter kærestens mormor og mellemnavnet efter min bedstemor

Anmeld

25. juni 2008

Stumpen

Det er måske bare en vane sag..
For f.eks min mor hedder Ellen Kathrine og i mine ører hænger et fint sammen, men jeg er jo vokset op med det, men for jer der læser det første gang er det nok fuldstændig henne i hampen mht. at hænge samme/lyde flydende..
(H) Anja..

Anmeld

29. juni 2008

Nadi

Carl Gunner selvfølgelig :D Andet kan det da ikke være! det hed min farfar nemlig ;)

-Nadia

Anmeld

29. juni 2008

Honningblomst

Hvorfor ikke bare Gunnar...det er da et rigtig fint navn. min lille pap-nevø på 6 år hedder det og så synes jeg det er skønt at det ikke er overrendt.:)
Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.