Hurra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Risen

Tak for råd piger! Er helt oppe og ringe! Suttebrikkerne har gjort mirakler ! Vi er to meget lykkelige piger nu ! Masser af mælk og ingen tårer! Ej jeg er på en lyserød sky! SÅDAN ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

misslea

Risen skriver:

Tak for råd piger! Er helt oppe og ringe! Suttebrikkerne har gjort mirakler ! Vi er to meget lykkelige piger nu ! Masser af mælk og ingen tårer! Ej jeg er på en lyserød sky! SÅDAN ! 

Iiiiihhhh hvor fantastisk....

HVad skulle man gøre uden de gode råd fra baby.dk'ere... heheh!!

Rigtig mange gange tilllykke med det.... amningen er selv noget, jeg er meget spændt på, og som jeg af hele mit hjerte håber på vil fungere...!!! Men nu har jeg da også lige et par fif med i bagagen, til det blir min tur!!!

Mange fra Lea

Anmeld

8. juli 2010

Risen

misslea skriver:

Iiiiihhhh hvor fantastisk....

HVad skulle man gøre uden de gode råd fra baby.dk'ere... heheh!!

Rigtig mange gange tilllykke med det.... amningen er selv noget, jeg er meget spændt på, og som jeg af hele mit hjerte håber på vil fungere...!!! Men nu har jeg da også lige et par fif med i bagagen, til det blir min tur!!!

Mange fra Lea

Ja hurra for baby.dk ! Virkelig.. ! Håber også du får en rigtig vellykket amning ! 

Anmeld

8. juli 2010

misslea

Risen skriver:

Ja hurra for baby.dk ! Virkelig.. ! Håber også du får en rigtig vellykket amning ! 

Heheh.. ja - det er sgu fantastisk!!!

Ååhh tak - jeg fingre for det.... og ellers må jeg jo bare være stædig og forsøge lidt af hvert... som du også har gjort!!

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

YES!!!! Tillykke, det er fantastisk når det lykkes!!!

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

Risen skriver:

Hvor dejligt at høre...tillykke med det

Anmeld

8. juli 2010

LotteN

ej hovr er jeg dog lad på jeres vegne - sandelig godt du sprugte til råds så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.