ØV jeg er så ked og har helt ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Mor til L&S

ÅH din stakkel.... Husk på at det var et uheld....

Ville bare lige sende en krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

millesofie

Loppe skriver:

Åhhh nej hvor synd...

Jeg har selv prøvet at barnevognen væltede, og hold da op hvor havde jeg det bare dårligt, så jeg kender godt følelsen...

Jeg håber i trods alt får jer en god nattesøvn....

tak

Anmeld

8. juli 2010

millesofie

Rollo skriver:

ÅH din stakkel.... Husk på at det var et uheld....

Ville bare lige sende en krammer

mange tak

jeg er også så småt ved at komme mig

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

millesofie skriver:

Barnevognen væltede inde i netto idag med Tinke i

vi stod inden i netto (mig marcus-emil og tinke i barnevognen) jeg havde stillet kurven på kanten af barnevognen (dumt!!!!) og havde åbenbart lagt for meget i den, hvilket jeg ellers altid plejer at være så påpasselig med men den må være smuttet idag

i hver fald skulle vi ned af en gang hvor der stod en dame i vejen jeg stod længe og ventede på at hun skulle flytte sig men det gjorde hun ikke til sidst var der en mand der bad hende flytte sig, hun flyttede sig så lige en cm så jeg kunne stadig ikke komme forbi med vognen.. så tænkte jeg (som ellers aldrig går fra min barnevogn) f... det jeg går lige de to skridt og så hurtig tilbage igen MEN jeg når lige hen til hylden så velter hele barnevognen og jeg hører bare et skrig så jeg ved det gjorde ondt

jeg kigger tilbage i chok og ser barnevogn på højkant tinke hængene i sin sele og kurv med vare ud over hele netto

total panisk løber jeg hen flår tinke ud af selen og trøster hende så godt jeg kan, mens jeg ser ud af øjnkrogen en sød dame samle mine vare op i min kurv og en ung netto mand prøve at samle barnevogn og div op men pludselig kan jeg ikke se marcus-emil så bliver jeg endnu mere bange men heldigvis gemte han sig bare bag en af hylderne

netto manden insistere på at vi skal komme med om bagved men jeg takke høfligt og rystene nej tak og prøver at få samling på tropperne og udstyr så vi kan blive færdige og komme UD

da jeg endelig er kommet lidt til mig selv og også har trøstet marcus-emil, ser jeg at tinke bløder på næsen og at hun har fået en bule under øjet

jeg ved ikke hvordan vognen kunne vælte jeg holdte jo ikke i den hele tiden før den væltede men jeg har en mistanke om at måske marcus-emil er kommet til at tage fat i den (selvfølgelig ikke med vilje) uanset hvad så føler jeg mig lige nu som verdens dårligeste mor

og jeg ved bare at jeg vil få de ondeste maridt hele natten og det vil tinke sikkert også jeg ser i hver fald hele tiden billedet af hende hængende, for mig når jeg lukker øjnene

jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg, nok mest bare have det ud , måske en slags selv terapi

snøft snøft herfra, men go aften til jer der læste med

Åh søde ven  Jeg gør præcis som dig når jeg handler  Det skal jeg vist holde op med.

Håber Tinke OG du er ok igen

Anmeld

8. juli 2010

Laulund87

Kender det godt! Samme historie som dig

Men vi er FANTASTISKE mødre alligevel

Anmeld

9. juli 2010

millesofie

dorthemus skriver:

Åh søde ven  Jeg gør præcis som dig når jeg handler  Det skal jeg vist holde op med.

Håber Tinke OG du er ok igen

ja det er jo så nemt

men jov idag er vi vist oven på igen og tinkes bule er næsten væk

Anmeld

9. juli 2010

millesofie

Laulund87 skriver:

Kender det godt! Samme historie som dig

Men vi er FANTASTISKE mødre alligevel

tak og tak for knus

Anmeld

9. juli 2010

LinLin

Det har jeg også  prøvet med David Både barn og mor bliver selvfølgelig forskrækkede! Men "i det mindste" godt hun havde sele på! (havde min også ...)

Jeg satte i øvrigt ALDRIG kurven i enden dér igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.