Scanning 6+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Kløver

Ja så har jeg i dag været til min første scanning, og det gik bare så godt, blev så rørt over at se den lille bitte spire, og kan slet ikke fatte at den ligger inde i min mave

Den sad bare rigtig fint, helt oppe i livmoderen hvor den skulle, ikke for langt nede og ikke i æggestokkene som man kunne frygte lidt, så det var jo super.

fandt ud af jeg var en uge længere fremme end først troet, og har fået tid til scanning om 1 uge hvor vi forhåbentligt får set det lille hjerte banke

Fik scanningsbillede med hjem, og desværre sagde hun intet om man ikke kan laminere det, og da jeg så laminerede det, for at bevare den tynde strimmel, blev det bare helt sort, og kan nu kun anes hvis man holder det op i skarpt lys øv hvor er det ærgeligt, for havde ikke taget en fotokopi af det inden, så når jeg får nyt scanningsbillede om 1 uge, bliver dte fototkopieret, og så bliver kopien lamineret ja det er dælme ærgeligt, var jo mit eneste rigtige og virkelige glædelige bevis på, vores lille bønnespire

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

AnneP

Tillykke med jeres lille spirer!

Anmeld

8. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Ja så har jeg i dag været til min første scanning, og det gik bare så godt, blev så rørt over at se den lille bitte spire, og kan slet ikke fatte at den ligger inde i min mave

Den sad bare rigtig fint, helt oppe i livmoderen hvor den skulle, ikke for langt nede og ikke i æggestokkene som man kunne frygte lidt, så det var jo super.

fandt ud af jeg var en uge længere fremme end først troet, og har fået tid til scanning om 1 uge hvor vi forhåbentligt får set det lille hjerte banke

Fik scanningsbillede med hjem, og desværre sagde hun intet om man ikke kan laminere det, og da jeg så laminerede det, for at bevare den tynde strimmel, blev det bare helt sort, og kan nu kun anes hvis man holder det op i skarpt lys øv hvor er det ærgeligt, for havde ikke taget en fotokopi af det inden, så når jeg får nyt scanningsbillede om 1 uge, bliver dte fototkopieret, og så bliver kopien lamineret ja det er dælme ærgeligt, var jo mit eneste rigtige og virkelige glædelige bevis på, vores lille bønnespire

Et stort tillykke med spiren maja, dejlig det endelig blev jeres tur..

Anmeld

8. juli 2010

VIPpigen

Tillykke med spiren... Er dog ked af det med dit billed, vi har fået de info alle de steder vi har været, så syntes det er syndt. Men tillykke med den lille i mavsen..

Anmeld

8. juli 2010

Trolde_mor

STORT TILLYKKE med at alt var helt perfekt med den lille

Super ærgerligt med billedet, men ja, kan man ikke - ærgerligt du ikke har set et tidligere indlæg omkring det.

Man vil jo så gerne bevare billederne bedst muligt.. Herhjemme scanner vi dem ind, og ligger dem i mappe, i plasticlomme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.