Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære alle søde kvinder
Jeg er for nylig flyttet til Allerød sammen med min hårdtarbejdende mand, vores frisk lille søn på 16mdr og verdens sødeste hund. Vi er meget internationale, da min mand kommer fra Sydafrika, og jeg selv fra Finland. Jeg kunne godt tænke mig nogle flere veninder, især i nærheden af Allerød. Nogen der er frisk på en tur i biografen eller en gåtur og hyggesnak i skoven sammen med hunden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej du...
Er fra en by lidt nord for Hillerød - helt præcist skævinge.
Har en dreng på 2 år, gift, bor i hus og har en skøn hund på 10 mdr.
Måske vi kunne skrive lidt og finde ud af om det er noget - en gåtur med vovser og børn
Hej Det kunne sagtens tænkes ,, Jeg er fra Hillerød og Har Alexander fra april 09
caja skriver: Hej du... Er fra en by lidt nord for Hillerød - helt præcist skævinge. Har en dreng på 2 år, gift, bor i hus og har en skøn hund på 10 mdr. Måske vi kunne skrive lidt og finde ud af om det er noget - en gåtur med vovser og børn
Ha ha - der bor jeg også Verdens Navle...
Tanja1 skriver: Kære alle søde kvinder Jeg er for nylig flyttet til Allerød sammen med min hårdtarbejdende mand, vores frisk lille søn på 16mdr og verdens sødeste hund. Vi er meget internationale, da min mand kommer fra Sydafrika, og jeg selv fra Finland. Jeg kunne godt tænke mig nogle flere veninder, især i nærheden af Allerød. Nogen der er frisk på en tur i biografen eller en gåtur og hyggesnak i skoven sammen med hunden?
Jeg er fra Farum, og har en søn på snart 3mdr - og en dejlig familie hund
Ej, dejligt med nogle svar - Tak til jer alle!
Jeg har lige besøg af en veninde fra Finland, men vil skrive et PB til jer alle, lige så snart jeg får lidt mere tid. Glæder mig til at lære jer lidt at kende .
Hej så længe
hejsa
det ku da være super hyggeligt
jeg bor i birkerød med min kæreste, min datter på 2½ måned og min hund og vi er altid friske på en tur i skoven
hilsen karina
Hvor dejligt med endnu flere svar
Skal nok skrive til jer alle, så snart jeg får mere tid
Hejsa
jeg er også frisk, flytter til Hillerød om en uge sammen med min kæreste og vores 2 hunde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128