Veninder i Allerød-omegnen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Tanja1

Kære alle søde kvinder

Jeg er for nylig flyttet til Allerød sammen med min hårdtarbejdende mand, vores frisk lille søn på 16mdr og verdens sødeste hund. Vi er meget internationale, da min mand kommer fra Sydafrika, og jeg selv fra Finland. Jeg kunne godt tænke mig nogle flere veninder, især i nærheden af Allerød. Nogen der er frisk på en tur i biografen eller en gåtur og hyggesnak i skoven sammen med hunden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

caja

Hej du...

Er fra en by lidt nord for Hillerød - helt præcist skævinge.

Har en dreng på 2 år, gift, bor i hus og har en skøn hund på 10 mdr.

Måske vi kunne skrive lidt og finde ud af om det er noget - en gåtur med vovser og børn

Anmeld

3. august 2010

Lady Marion <3

Hej   Det kunne sagtens tænkes ,, Jeg er fra Hillerød og Har Alexander fra april 09

Anmeld

3. august 2010

ekzunz

caja skriver:

Hej du...

Er fra en by lidt nord for Hillerød - helt præcist skævinge.

Har en dreng på 2 år, gift, bor i hus og har en skøn hund på 10 mdr.

Måske vi kunne skrive lidt og finde ud af om det er noget - en gåtur med vovser og børn

Ha ha - der bor jeg også Verdens Navle...

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

Tanja1 skriver:

Kære alle søde kvinder

Jeg er for nylig flyttet til Allerød sammen med min hårdtarbejdende mand, vores frisk lille søn på 16mdr og verdens sødeste hund. Vi er meget internationale, da min mand kommer fra Sydafrika, og jeg selv fra Finland. Jeg kunne godt tænke mig nogle flere veninder, især i nærheden af Allerød. Nogen der er frisk på en tur i biografen eller en gåtur og hyggesnak i skoven sammen med hunden?

Jeg er fra Farum, og har en søn på snart 3mdr - og en dejlig familie hund

Anmeld

4. august 2010

Tanja1

Ej, dejligt med nogle svar - Tak til jer alle!

Jeg har lige besøg af en veninde fra Finland, men vil skrive et PB til jer alle, lige så snart jeg får lidt mere tid. Glæder mig til at lære jer lidt at kende .

Hej så længe

Anmeld

4. august 2010

bonnie81

hejsa

det ku da være super hyggeligt

jeg bor i birkerød med min kæreste, min datter på 2½ måned og min hund  og vi er altid friske på en tur i skoven

hilsen karina

Anmeld

5. august 2010

CamillaSoefelt

Hejsa..

Er osse fra birkerød og frisk på og ses, kunne være super hyggeligt.

Bor med min kæreste gennem 8år, Vores dejlige søn Benjamin fra den 13/7-10 og Vores skønne labrador Buddy på 5år...

Anmeld

7. august 2010

Tanja1

Hvor dejligt med endnu flere svar

Skal nok skrive til jer alle, så snart jeg får mere tid

Anmeld

7. august 2010

sofie85

Tanja1 skriver:

Kære alle søde kvinder

Hejsa

jeg er også frisk, flytter til Hillerød om en uge sammen med min kæreste og vores 2 hunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.