afslag - ikke alligevel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Anonym trådstarter

Mary skriver:

Naarj, hvor er det godt! Hold da op altså  Skal lige høre en ting....det der brev der, var det virkelig reelt nok deres måde at give dig afslag på? -eller fik du også en opringning?

Det var meningen at hun ville sende mig en mail (ikke fordi det var meget bedre end et brev) men jeg havde medsendt det gamle C.V. med den gamle email som ikke virker mere

Jeg fik ikke en opringning, jeg ringede selv og så ringede hun om aftenen og fortrød. Anden samtale blev overstået idag, det var en hårdt omgang, et eksternt firma som var MEGET grundige, 98 spørgsmål på deres hjemmeside inden samtalen, jeg skulle udfylde et samtalegrundlag og sa jeg kom derover var der en time med forskellige tests på tid (fx 48 mensa agtige figurer jeg skulle gennemskue) og så 2 timers personlig samtale hvor han spurgte om alt muligt bla min barndom mv..

Det gik super og han sagde jeg klart var egnet til jobbet. Er totalt smadret nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

birgittemarie

Anonym skriver:

Det var meningen at hun ville sende mig en mail (ikke fordi det var meget bedre end et brev) men jeg havde medsendt det gamle C.V. med den gamle email som ikke virker mere

Jeg fik ikke en opringning, jeg ringede selv og så ringede hun om aftenen og fortrød. Anden samtale blev overstået idag, det var en hårdt omgang, et eksternt firma som var MEGET grundige, 98 spørgsmål på deres hjemmeside inden samtalen, jeg skulle udfylde et samtalegrundlag og sa jeg kom derover var der en time med forskellige tests på tid (fx 48 mensa agtige figurer jeg skulle gennemskue) og så 2 timers personlig samtale hvor han spurgte om alt muligt bla min barndom mv..

Det gik super og han sagde jeg klart var egnet til jobbet. Er totalt smadret nu

Fedt. Men hold da op. Det lyder jo som om, du skal ansættes hos NASA. Det var da en voldsom måde at gå til værks på. Man tænker næsten, at de måske ad den vej kommer til at vide lidt mere om én, end de måske både behøver og har brug for. Tænk at skulle ansætte nogle og så bede dem gå igennem sådan en omgang for overhovedet at blive overvejet til jobbet.

Pladder fra mig, jeg håber virkelig du får det!

Knus Birgitte

Anmeld

10. juli 2010

Muffinmus

Hmm, hvor filan søger du job?? som Cia agent??

Ej,men har været til jobsøgning + samtale hos falck engang det var satme også noget af en omgang synes jeg. Aldrig prøvet noget lignende.

Anmeld

10. juli 2010

Anonym trådstarter

Det er endda "bare" et job som salgskonsulent for hunde artikler. Man skulle tro det var som adm. Direktør eller noget.. Nå men første samtale var meget stille og rolig. Fordi salgschef i firmaet ikke kunne bestemme sig valgte hun eksternt fima. Det koster en formue så de er jo også nødt at give firmaet noget for pengene..

Det er et job med stor frihed under ansvar, skal køre ud hjemmefra og selv planlægge min dag. Håber jeg får det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.