Den der ÆL, hvorfor så mange problemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

CamillaValby

hvis du googler billigetest, kan du få en del til næsten ingen penge. Du skal bare tage de små strimler, Også teste fx i 2 eller 3 måneder. Så du ved det mere præcist.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

trine1989

det er ike altid at den falder 14 dage efter eller før mens kan ikke huske hvad man siger.

jeg fandt ud af det ved at tjekke mit sekret, ved det ikke lyder så lækkert men det er en super måde at finde ud af hvor i ens cyklus man er og så kan man se præcis hvornår man har Æl.

jeg fik min første Æl 4 mdr efter p-plaster stop

det med Æl test synes jeg bare bliver dyrt, især hvis man kan holde øje med kroppen i stedet 

http://www.min-mave.dk/find-din-aegloesning/article-308.htm her kan du læse mere om æl. udflåd

knus trine 7+1

Anmeld

8. juli 2010

Nadia&Daniel

Chalala85 skriver:

Nej de koster en del for det er jo svært ikke at teste hehe..

Jeg har prøvet i 5 måneder nu efter jeg mistede og ja er nok bare super utålmodig..

Jeg droppede p-pillerne i midten af August - blev gravid omkring slut septemer.. Desværre mistede vi vores første 19 december - men blev gravid 2 mdr. efter igen..

Men vist I har prøvet et godt stykke tid (som I har) - kan jeg godt forstå Jer..

Anmeld

8. juli 2010

Chalala85

Decoban skriver:

narhhh, de fleste har udflåd hele cyklus, eller store dele af den... det der står er at den bliver mere æggehvide-agtig, når man har æl...

og sådan har det også været ved mig, jeg har aldrig testet for æl, da jeg kan mærke den (får svage smerter i den ene side) samt meget slimet klart udflåd...

Jeg tror også godt jeg kan mærke min ÆL men er ikke sikker og vil jo gerne være sikker.. jeg mener bare jeg har hørt at ens udflød bliver sådan noget klistret noget når ÆL er der?!

Anmeld

8. juli 2010

Chalala85

Nadia&Daniel skriver:

Jeg droppede p-pillerne i midten af August - blev gravid omkring slut septemer.. Desværre mistede vi vores første 19 december - men blev gravid 2 mdr. efter igen..

Men vist I har prøvet et godt stykke tid (som I har) - kan jeg godt forstå Jer..

Åh ja så kender du det med at miste... du var dog noget længere henne end jeg..

Jeg tror bare mine tanker pludselig bliver om der nu er noget galt siden jeg ikke er blevet det hurtigt igen.. men ja jeg ved det ikke..er bare så øv at vente hele tiden...

Anmeld

8. juli 2010

Chalala85

CamillaValby skriver:

hvis du googler billigetest, kan du få en del til næsten ingen penge. Du skal bare tage de små strimler, Også teste fx i 2 eller 3 måneder. Så du ved det mere præcist.

Ja det lyder som en god ide.. tror jeg må prøve det

Anmeld

8. juli 2010

Chalala85

trine1989 skriver:

det er ike altid at den falder 14 dage efter eller før mens kan ikke huske hvad man siger.

jeg fandt ud af det ved at tjekke mit sekret, ved det ikke lyder så lækkert men det er en super måde at finde ud af hvor i ens cyklus man er og så kan man se præcis hvornår man har Æl.

jeg fik min første Æl 4 mdr efter p-plaster stop

det med Æl test synes jeg bare bliver dyrt, især hvis man kan holde øje med kroppen i stedet 

http://www.min-mave.dk/find-din-aegloesning/article-308.htm her kan du læse mere om æl. udflåd

knus trine 7+1

Var du så 4 mrd om at blive gravid?!

Anmeld

8. juli 2010

trine1989

Chalala85 skriver:

Var du så 4 mrd om at blive gravid?!

ja det var jeg, blev gravid ved første æl. så jeg er en af de uretfærdig heldige...

for at den er der snart

Anmeld

8. juli 2010

Chalala85

trine1989 skriver:

ja det var jeg, blev gravid ved første æl. så jeg er en af de uretfærdig heldige...

for at den er der snart

Smiler.. synes nu det er rigtig dejligt for dig du blev det så håber jeg bare snart den er der for mig også og tak fordi du

Anmeld

8. juli 2010

trine1989

Chalala85 skriver:

Smiler.. synes nu det er rigtig dejligt for dig du blev det så håber jeg bare snart den er der for mig også og tak fordi du

tak

jeg kan godt tænke på nogen gange at ihh hvor er det uretfærdigt at nogen bliver gravide med det samme mens andre bare ikke bliver

men håber nu at den snart er der som sagt så gik der 4 mdr før jeg fik æl. og havde faktisk kun brugt p-plaster 1 mdr i år så hormonerne tager lige lidt tid at komme ud af kroppen så før sommeren er slut har du en lille voksende spir i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.